2014 m. gruodžio 27 d., šeštadienis

„RASA“ „TRYS VIENAME“ AKTYVAUS POVEIKIO ŠVEITIKLIS, KAUKĖ IR PRAUSIKLIS



Labas rytas, mano mielieji blogo skaitytojai, šiandienos rytą noriu pradėti nuo savo atsiliepimo apie Rasa Anti Acne veido priežiūros priemonės. Tai labai universali priemonė, kuri puikiai tinka  giliam veido valymui ir idealiai tinka riebios ir normalios odos priežiūrai.



Gamintojo aprašymas:

Dėl sudėtyje esamų aktyviųjų sudedamųjų dalių priemonė užtikrina nepriekaištingą odos švarą - dermatologai įsitikinę, jog tai svarbiausia spuogų prevencijos priemonė. Baltasis molis bei aviečių ekstraktas sumažina riebalų perteklių ir užkerta kelią naujų spuogų atsiradimui. Salicilo rūgštis (BHA) kartu su šveičiamosiomis dalelėmis pašalina odos raginį sluoksnį. Sudėtyje esantis cinkas efektyviai džiovina jau susidariusius spuogelius bei mažina randelius.

Naudojimas: sukamaisiais judesiais švelniai pašveisti veido odą ir palikti nuo 5 iki 10 min. Naudoti nuo 1-3 kartų per savaitę. Dermatologų patikrinta.

Sudėtis:



Talpa: 150 ml.

Kaina: 14,16 lt


Įpakavimas:





Konsisitencija:






Mano nuomonė:

Po vienos makiažo prezentacijos, mane užpuolė spuogai, tikriausiai kosmetikos testeriai buvo jau senoki ir naudojami ilgą laiką, todėl mano odą pasipriešino spuogais. Dažniausiai tokiais atvejais aš turiu labai skaudžius poodinius spuogelius, kovoti su jais ypatingai sunku, nes jų neįmanoma išspausti jie labai skauda ir atrodo labai negražiai (aš tai vadinu veido reljefu). Tokiais atvejais aš naudoju giliai valančias molio kaukes, kurie padeda gyliai išvalyti veido poras, aš turėjau Garnier panašaus produkto mėginuką, tačiau ten ir kvapas ir poveikis labai stiprus, džiovina odą.

Rasa priemone trys viename man labai patiko, labai patogus įpakavimas, malonus aviečių kvapas, tirštoka konsisitencija su labai mažomis granulėmis.
Aš naudojau Rasa kosmetikos priemonę kaip prausiklį rytais, nes vakarais man reikia nuvalyti makiažą, o Rasa makiažo nenuvalo, priemonė sukurta tam, kad išvalyti veido poras. Kaip šveitiklį -mažos dalelės labai gerai ir švelniai šveičia veido odą, po naudojimo veidas gaivus ir labai švarus. Ir kaip veido kaukę du kartus į savaitę, laikiau apie 10 minučių. Rasa puikiai kovoja su odos nešvarumais, po savaitės naudojimo, aš užmiršau apie spuogus. Kaukė padeda sumažinti riebalų išsiskyrimą, aš ją naudojau su Rasa veido geliu iš veido priežiūros linijos skirtos probleminės odos priežiūrai. Rekomenduoju išbandyti, puikiai rinka riebios - normalios odos savininkėms.

SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig