2014 m. gruodžio 29 d., pirmadienis

Savaitės anonsai ir nauji pirkiniai





Labas rytas, mano mielieji blogo skaitytojai. Planavimas per šventes nepasiteisina... Sunku planuoti savo laiką ir blogo rašymą, norisi pabūti ir su draugais, atšvęsti su gimine, todėl blogui per šias šventes atiteko labai mažai mano laiko. Pas mus šeimoje jau kaip anekdotas, visi kažką gamina, ruošiasi Kalėdoms, o kur Aliona....? Aliona rašo blogą... Šį kartą aš įkelsiu tik savo naujus pirkinius ir viskas, noriu vis gi pabaigti savo senus darbus....


Šią savaitę bloge:

Žinau tiksliai, kad  pasakosiu apie apie pasibaigusius produktus




Ir ketvirtadienį bus rubrika Beauty Talk...


Kaip visada įkelsiu šventinį makiažą...

Planuoti kažką daugiau labai sunku, todėl aš noriu šias paskutines dienas parašyti apie tai, apie ką norisi... ;-) Priklausomai nuo nuotaikos ir turimo laiko kiekio..

Naujieji pirkiniai:

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX JANUARY 2015

Pirmoji mano pažintis su Lookfantastic grožio dėžute buvo labai sėkminga, todėl aš nusprendžiau užsakyti dar kartą. Aišku ne visi produktai man tiko ir yra naudojami, tačiau keli patiko... Labiausiai patiko veido aliejus Ole Henrisen, aš net nusipirkau kelis mini produktus pabandymams...




Rinkinukai iš Ole Henriksen:
veido valymui:

drėgnos servetėlės ir veido prausiklis


veido serumas, maitinamasis kremas ir serumas (anti- age ir vitaminas C), mano aliejus iš šitos serijos, fantastiškas produktas...

Dovanu gavau Sleek Garden of eden šešėlių paletę




Mua Velvet - matinį lūpų blizgesį... Spalva: Atomic




MakeUp Revolution lūpdažis Chic



Visiem geros savaitės ir smagių dovanų Naujųjų metų proga,

o aš einu lakuoti essence gelinius nagus, manau antras bandymas bus sėkmingas...
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig