2014 m. gruodžio 15 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai





Labas rytas, mano mielieji blogo skaitytojai, labai atsiprašau, bet praeitą savaitę buvo ne tokią darbingą, kaip buvo suplanuota, todėl gavosi taip, kad liko net 4 temos, apie kurias planavau papasakoti, bandysime taisyti šią savaitę, nes vis gi manau, kad 3 įrašai per dieną per daug ne tik man, bet ir jums. Taip pat supratau, kad sekmadieniais noriu rodyti makiažus ir jiems atlikti naudojamą kosmetiką.





O šią savaitę bloge skaitykite:

Aš įkeliu tik esminias temas, apie ką noriu papasakoti, o taip pat svajoju pabaigti visus savo nepabaigtus darbus...

Iš Sleek noriu papasakoti apie

Skaistalus Golden Rose ir Nude spalvos lūpų dažus:



Ziaja Cocoa butter spray - kuris paryškina įdegį...



Apie ekologišką, natūralios sudėties Avril blakstienų tušą...



Apie Catrice Matt velvet šešėlius, kurie man labai labai patiko...


Apie "Pienės Pūkas" lūpų balzamą su mandarinais:




Ketvirtadienį bloge rubrika "Beauty Talk"... tik pažadu išsirinkti kokį nors kitą paveiksiuką rubrikos pristatymui, kad būtų įdomiau... pvz tokį...




Nauji pirkiniai:

Naujų pirkinių šį kartą buvo daug, taip pat, daug buvo gauta produktų testavimui...
Noriu pradėti nuo savo ebay.com pirkinių...

Laimėjau kelis aukcionus, Burberry kosmetiką norėjau išbandyti jau labai seniai, pudrą pirkau veido kontūravimui, su siuntimu gavosi apie 15 svarų...

BURBERRY Beauty Sheer Luminous Compact Foundation - Trench No.09


Aš jau Jums pasakojau, kad žiūrėjau labai daug užsienio youtuberių, kaip jos darbo makiažus. supratau, kad man labai reikia priklijuojamų blakstienų, bet ne tokių storų, kaip jau turiu, natūraliai atrodančių... Kaip visada, užsakiau ebay.com... 

Noriu patarimo, kokie blakstienų klijai geriausi?

New 10 Pairs Makeup Handmade Natural Long False Eyelashes Eye Lashes 


10Pairs Natural Thick Long False Eyelashes Fake Eye Lashes Voluminous Makeup


Laimėjau dar vieną aukcioną, šį kartą Sleek paletes irgi vos už 12 svarų su siuntimu. Abi limited edition, o Bohemian net baltos spalvos, dabar ieškau kur nusipirkti Cirkus ryškiai raudonos spalvos... ;-)
sleek mineral based eye palette jewel & bohemian


Aš turiu labai daug teptukų, nes tingiu juos pastoviai valyti ir plauti. Jessup perku jau nebe pirmą kartą, esu labai patenkinta kokybe, suprantu, kad jie yra kinietiški, tačiau ir labai brangius teptukus irgi gamina Kinijoje, tik kitoje gamykloje. Pamačiau naują teptukų liniją ir nusprendžiau užsakyti, laukiu siuntinuko. ;-) Kai atkeliaus, būtinai įkelsiu nuotraukas.

NEW Jessup Professional Makeup Set Pro Kits Brushes makeup cosmetics brush


Maximos parduotuvėje buvo nuolaida Garnier produktams, aš nusprendžiau išbandyti kreminį dezodorantą ir plaukų kaukę..

Garnier Fructis Goodbuy damage
Garnier neo


Vilkpėdės bazėje pataikiau į Planeta Organica išpardavimą...

Mano laimikiai:
Planeta Organica kūno šveitiklis su nerolio aliejumi
Planeta Organica kūno šveitiklis su pistacijų ir datulių aliejumi
Planeta Organica molis kūnui ir plaukams


Iki parduotuvėje buvo nuolaida plaukų priežiūros priemonėmis, man jau seniai buvo įdomu išbandyti Margarita plaukų priežiūros priemones...

Margarita šampūnas su keratinu ir kviečių baltymais
Margarita plaukų kaukė su alaus mielių ekstraktu


Na, o dabar įdomiausia...

Aš jau pasakojau, kad gavau išbandyti Maybelline naujienas: blakstienų tušą Lash sensation (man šitas tušas labai patiko, aš jau parašiau apie jį savo bloge) ir lūpų balzamus BabyLips..


Gavosi taip, kad gavau BabyLips tokių atspalvių, kokių dar neturėjau. Greitu metu parodysiu ir palyginsiu atspalvius savo blogo įraše, nes turiu net 5 BabyLips...




Aš jau pasakojau apie Dove naują plaukų priežiūros liniją su vertingais aliejais, šį kartą gavau testavimui Dove youthful vitality plaukų šampūną, balzamą ir BB kremą... jau rašau tekstą, ir galvoju kaip tuoj eisiu į vonią bandyti, nes paštininkas ką tik atnešė siuntinuką...


taip pat naujus Dove dezororantus Invisible Dry:


Natūralios ir Ekologiškos Prancūzų gamintojo Avril kosmetiką iš http://shopeko.lt  


AVRIL EKOLOGIŠKOS VEIDO PRAUSIMOSI PUTOS

AVRIL EKOLOGIŠKAS BLAKSTIENŲ TUŠAS 

AVRIL EKOLOGIŠKA KOMPAKTINĖ PUDRA - CLAIRE

AVRIL NAGŲ LAKAS - ACIER NACRÉ

Matrix naujos linijos Oil Wonders plaukų priežiūros produktus:


Matrix Oil Wonders Amazonian MuruMuru plaukų aliejus
Matrix Oil Wonders Sharping Oil Cream - modeliuojantis kremas
Matrix Oild Wonders Flash Blow Dry oil -džiovinimą spartinantis aliejus


Ir galiausiai Ecodenta dantų pastos:

„ECODENTA“ CINAMONO AROMATO DANTŲ PASTA NUO KARIESO

„ECODENTA“ JUODA BALINAMOJI DANTŲ PASTA

„ECODENTA“ TREJOPO POVEIKIO DANTŲ PASTA





Tokia buvo mano grožio savaitę...

Linkiu skanios kavos ir geros dienos..

















SHARE:

2 komentarai

  1. O, kiek daug įdomybių laukia šią savaitę :) Aš, kaip visada, iškart apsidžiaugiau, kad bus Sleek apžvalga, kokia graži Bohemian paletė! Dar jos nemačiau, eisiu pagūglinti, ir Circus taip pat... O šiaip dar labai įdomu, kaip tos naujosios Ecodenta pastos, nes teko bandyti senesnes, tai labai patiko, gal ir šitos bus vertos dėmesio :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man irgi labai patinka rašyti apie Sleek, nes kosmetika super gera, o kaina nedidelė, galima prisipirkti visokių atspalvių palečių. Mano ebay.com norų sąraše dar kelios labai gražios limited edition paletlės, kurių nėra nei LT, nei oficiliame saite..

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig