2014 m. gruodžio 22 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai




Labas rytas, mano mielieji skaitytojai, šią savaitę jau Kalėdos, vyksta pasiruošimas. Aš pasistengsiu per paskutines dvi lukusias savaites pabaigti visas nenupasakotas temas, parodyti naujus pirkinius ir Kalėdines dovanas...





Šią savaitę bloge pasakosiu apie:


Matrix Oil Wonders  plaukų priežiūros liniją:




Ecodenta Dantų pastas:


Margarita Plaukų šampūną ir balzamą:


Papasakosiu apie Sleek Arabian Nights paletę



Trečiadienį parodysiu savo Kalėdinį makiažą ir manikiūrą

Ketvirtadienį nežiūrint į Kalėdas gersime kava kartu iš ryto ir skaitysime rubriką Beauty Talk....





Nauji pirkiniai:

Prisiminate, sakiau, kad turiu susitikti su "Grožio fėja"...  Šeštadienį susitikome su Neringa (http://ilovemanythings.blogspot.com)


Apsikeitėm dovanomis:

Aš gavau essence lempą, geliniam nagų lakavimui. Užvakar jau išbandžiau, gavosi nelygiai, tačiau efektas man patiko, reikia daugiau patirties, ir galėsiu parodyti savo rezultatą Jums..




Ir dar labai labai daug įvairios kosmetikos... 


Ačiū labai Ziaja kompanijos atstovams už nuostabią Kalėdinę dovaną. Man buvo labai malonu... Apyrankė nuostabaus grožio..


Ziaja Sensitive micelinis vanduo
Ziaja Sensitive dieninis ir naktinis kremai
Ziaja enziminis pilingas veidui

Na ir galiausiai mano pirkiniai:

Natura Siberica kūno kremas nakčiai ir

Botanika eterinių aliejų rinkinys


Tokie mano planai  šiai šventiniai savaitei...









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig