2015 m. sausio 16 d., penktadienis

ANNY nagų lakas. Spalva: 173 Scandalous Lives of N.Y.




Labas rytas, mano mielieji blogo skaitytoja, šiandien mano pasakojimas apie ANNY nagų laką. Tiek daug klausimų ir komplimentų mano nagų  lakui aš jau seniai negirdėjau... Aš labai mėgstu ryškius atspalvius, todėl iš visų gautų testavimui pasirinkau pačią ryškiausią ir tą patį vakarą nulakavau nagus. Šiandien apie ANNY nagų lako atspalvį 173 Scandalous Lives of N.Y. (pavadinimas vien koks gražus ir skambantis...) aš papasakosiu plačiau...




Gamintojo aprašymas:



Dėl nuostabios spalvų gamos, ir dėl kokybės ANNY nagų laką ypač vertina profesionalai. ANNY lakas greitai džiūsta, lengvai ir idealiai lygiai lakuoja nagus, suteikia jiems dailų blizgesį, ilgai laikosi. Specialios formos plokščiu pailgintu profesionalams pritaikytu teptuku laką lengva greitai užtepti, o rezultatas atrodo stulbinamai!

Tūris: 15 ml.

Kaina: 11,27 euro

Kur pirkti: Kristiana, Kosmada

Įpakavimas:




Teptukas:



Rezultatas:




Priemonės nagų priežiūrai, kurias naudojau manikiūrui:


ANNY 970 Cuticle off 
ANNY 947 Grean Tea sensitive hearer -naudojau kaip nagų bazę
ANNY 173 Scandalous Lives of N.Y. - nagų lakas
ANNY 950 6 in 1 - naudojau kaip viršutinį sluoksnį
ANNY Grean Tea hand smoothing - rankų kremas



Mano nuomonė:


Kai už lango apsiniaukę, lyja lietus ir oras nedžiugina, nuotaikai pagerinti, ar rinkosi ryškius nagų lako atspalvius. Tegul pavasaris ateina greičiau... ;-) ANNY nagų lakas 173 Scandalous Lives of N.Y. labai gražios, ryškios koralinės spalvos, kreminės tekstūros, be shimerio ir blizgučių. Buteliukas kvadratinis, lyg ledo kubelis, o viduje nagų lakas. Nagų lako teptukas plonas, tačiau dirbti su juo patogu, jis leidžia be problemų nulakuoti nagus net prie odelių.

Aš naudojau ANNY nagų priežiūros priemones (viršutinį ir bazinį sluoksnį), taip nagai apsaugoti, negeltonuoja, lieka sveikesni ir nagų lakas išsilaiko ilgiau. Aš nebandžiau ANNY lakų lakuoti su kitų gamintojų priemonėmis, nes manau, kad vieno gamintojo priemonės draugauja geriau. Galima nusipirkti priemonę 6 in 1, visiems lakavimo atvejams.

Mano lakas ant nagų išsilaikė 6 dienas...Stebuklas... net Chanel lakai išsilaiko tik dvi..  Per visas dienas ANNY lakas neprarado spalvos, nepabluko, veidrodinis lako spindesys liko iki paskutinės dienos... ANNY lakų kokybė mane nustebino, rekomenduoju išbandyti...
 Jau kitą savaitę papasakosiu apie ANNY Nude spalvos nagų lakus...

PS. Nude atspalviai pavasario topas, todėl ofiso darbuotojai, nenusiminkite, jus pavasarį būsite pačios madingiausios...










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig