2015 m. sausio 15 d., ketvirtadienis

Catrice kolekcijos naujienos (2 dalys)




Gero vakaro, mano mielieji blogo skaitytojai, šiandien vakare, kaip ir žadėjau noriu pratęsti pasakojimą apie Catrice kosmetikos naujienas. Apžvelgsime visus atspalvius ir aptarsime naujas kosmetikos priemones.  Žiūrime nuotraukas ir jau rašome norų sąrašus...




CATRICE Absolute Rose Eyeshadow Palette NEW


CATRICE Absolute Matte Eyeshadow Palette NEW


CATRICE Absolute Eye Colour Mono Eyeshadow


CATRICE Velvet Matt Smokey Eyes Pencil NEW



CATRICE Luminous Lips Lipstick NEW


CATRICE Prime And Fine Eyeshadow Base NEW


CATRICE Ultimate Colour Lip Colour


CATRICE Infinite Shine Lip Gloss



CATRICE 12h Matt Mousse Make-up NEW







CATRICE Allround Coverstick NEW


Nails....








Mano nuomonė:

Nu ką aš galiu dar parašyti, labai gražu ir Catrice kosmetikos kokybė labai gera. Man labiausiai patiko, kaip aš jau rašiau iš ryto, Catrice Rose Absolute akių šešėliai, nagų lakai ir skaistalai. O kas patiko Jums?

PS. Visi produktų aprašymai lietuvių kalba rytiniame straipsnyje.

Gero vakaro...















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig