2015 m. sausio 20 d., antradienis

Catrice 3 in 1 Skin Tone Adapting make up kreminė pudra



Jus jau tikriausiai matėte, aš gavau labai didelę siuntą su Essence ir Catrice kosmetikos produktais... Jau spėjau beveik viską išbandyti ir skubu Jums papasakoti apie tuos produktus, kurie patiko labiausiai. Catrice priemonė  3 in 1  aš mačiau parduotuvėje jau seniai, tačiau išbandžiau tik dabar. Man labai patiko rezultatas... 



Gamintojo aprašymas:


Prie veido atspalvio prisitaikantis makiažo pagrindas. trys privalumai viename: spalva-priežiūra-korekcija.Ypatingai drėkina ir paslepia visus odos trūkumus. Baltos spalvos kremas puikiai pristaikiantis prie jūsų veido atspalvio. Ilgai išliekantis, suteikia matinį atspalvį veido odai.


Spalvų pasirinkimas:


Sudėtis:

AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, ZINC OXIDE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, COCO-CAPRYLATE / CAPRATE, POLYPROPYLENE, CAPRYLIC / CAPRIC TRIGLYCERIDE, TALC, DEXTRIN PALMITATE, CETYL PEG /PPG-10 / 1 DIMETHICONE, DIMETHICONE, HYDROXYSTEARIC / LINOLENIC / OLEIC POLYGLYCERIDES, ETHYLENE BRASSYLATE, GLYCERIN, COMBRETUM FRUTICOSUM FLOWER NECTAR, VACCINIUM MYRTILLUS FRUIT EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, POLYETHYLENE, CERA ALBA (BEESWAX), POLYESTER-1, SILICA DIMETHYL SILYLATE, HYDROGEN DIMETHICONE, DISODIUM EDTA, ALCOHOL, PROPYLENE CARBONATE, PECTIN, XANTHAN GUM, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ALUMINUM HYDROXIDE, SODIUM CHLORIDE, MICA, DEHYDROACETIC ACID, PHENOXYETHANOL, BENZYL ALCOHOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Kaina: 24,49 lt

Kur pirkti: Eurokos, Drogas

Įpakavimas:







Mano atspalvis: 010 šviesiausias









Rezultatas:

veidas be kosmetikos:


su Catrice 3 in 1 Skin Tone Adapting make up






Mano nuomonė:


Catrice kreminės pudros įpakavimas- paprastas, plastikinis, spaudžiasi kiek sunkiai iš buteliuko. Įdomiausia - spalva, baltos spalvos kremas su rudos spalvos grūdeliais. Tepant,  Catrice kreminė pudra keičia atspalvį, aš pasistengiau parodyti visa tai nuotraukose. Taip pat noriu pasakyti, kad kreminė pudra puikiai prisitaiko prie veido odos atspalvio. Nors šį liniją turi tik du atspalvius, man spalva tiko idealiai. Pudros visai nesimato ant veido, atrodo labai natūraliai, efektas - pusiau matinis, man birios pudros neprireikė. Maskavimas vidutinis, labai didelių trūkumų neužmaskuoja, tačiau veido atspalvį išlygina labai gerai. Pudra tiks normaliai, sausai odai, arba riebiai odai žiemos sezonu, nes vasara bus per riebi, dėl savo drėkinamojo poveikio. Man labai patiko pudros kvapas... aš žinau, kad stiprūs pudros kvapas nėra gerai, tačiau šį kartą kvapas labai patiko.
Apibendrinant noriu pasakyti, Catrice pudra laikosi visą dieną, porų nekemša, turi matinį efektą ir labai natūraliai atrodo ant veido.

Rekomenduoju atkreipti dėmesį.



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig