2015 m. sausio 7 d., trečiadienis

Catrice Nude Illusion kreminė pudra


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien skelbiame Catrice dieną.... Visą dieną šnekėsime tik apie Catrice produktus, naujas kolekcijas ir naujienas, kurios greitu menu pasirodys mūsų parduotuvėse. Noriu pradėti nuo savo mėgstamiausios kreminės pudros Catrice Nude Illusion, tai vidutinis maskavimo efektas ir labai gražu ir natūralus veido padengimas...




Gamintojo aprašymas:


Drėkinantis makiažo pagrindas suteikiantis nepriekaištingą natūralų veido atspalvį. Su šviesą atspindinčiom dalelėmis, maskuoja ir suteikia matinį atspalvį visai dienai. Apsaugo nuo UVA/UVB spindulių. Siūlomi keturi atspalviai.

Sudėtis:

AQUA (WATER), ISODODECANE, COCO-CAPRYLATE, TALC, HYDROGENATED TETRADECENYL/METHYLPENTADECENE, LAURYL PEG-8 DIMETHICONE, PROPYLENE GLYCOL, POLYETHYLENE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, NYLON-12, SODIUM CHLORIDE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE, ORYZA SATIVA (RICE) POWDER, SODIUM HYALURONATE, DISODIUM EDTA, METHICONE, HYDROGEN DIMETHICONE, PTFE, SILICA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ZINC OXIDE, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, HEXYLENE GLYCOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Spalvų pasirinkimas:




Talpa: 30ml.

Kaina: 27,49

Kur pirkti: Eurokos, Drogas

Įpakavimas:








Mano spalva: 030 nude beige





Rezultatas:

Be kosmetikos:



Su Catrice Nude Illusion kremine pudra





Mano nuomonė:

Aš bandžiau beveik visas Catrice kreminės pudras, efektas nuo šitos man patinka labiausiai. Pudros įpakavimas labai patogus, su pompa, man užtenka 2 paspaudimų ant viso veido. Buteliukas gražus ir stilingas. Pudros atspalvis 030 su geltonu pagrindu, puikiai tiko mano odai, žiemai truputi tamsokas, tačiau pavasariui ir vasarai kaip tik. Pudros maskavimo efektas vidutinis, tačiau pudrą galima sluoksniuoti ir išgauti visiškai gerą maskavimo efektą. Catrice Nude illusion atrodo natūraliai,  nesimato ant veido. Suteikia veidui matiškumo, tačiau dėl pudros sudėtyje esančių spindinčių dalelių, pudra neatrodo plokščiai ant veido. Pudra nedžiovina veido, nekemša porų.

Rekomenduoju išbandyti.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig