2015 m. sausio 18 d., sekmadienis

Gosh The Ultimate Eye Liner ir makiažo variant (Spalva 07 Carbon Black )


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu papasakoti Jums apie Gosh juodos spalvos pieštuką ir jo panaudojimo būdus. Anksčiau aš galvojau, juodas pieštukas skirtas tam, kad pravesti juodos spalvos apatinę liniją... ir viskas... Viršutinei linijai pravesti naudojama plunksnelę... o visiems kitiems tikslams- šešėliai. Pasirodo, juodas pieštukas gali būti naudojamas kaip viršutinis akių pavedimas, kaip šešėliai, ir su juo galima padaryti smokey eyes makiažo variantą.... Šiandien viską aptarsime plačiau...



Gamintojo aprašymas:



Minkštas ir tikslus akių kontūras su Gosh pieštuku ir didelis spalvų pasirinkimas.  Gosh akių linijos pieštukas-  turi novatorišką zoną, kad jį būtų patogu ir lengva laikyti rankoje.




Spalvų pasirinkimas:




Kaina: apie 24 lt.

Kur pirkti: Kristiana, Kosmada, Eurokos.


Įpakavimas:






Spalva: 


Tušuojame....




Rezultatas:

Gosh pieštukas kaip akių pavedimas - linereris..



Pravedame storesnę liniją....


Ištušuojame....


Pridedame šešėlių...


Arba smokey eyes variantas naudojant Gosh  Forever eye shadow pilkos spalvos akių pieštuką..




Mano nuomonė:

Gosh pieštukas labai ryškiai juodos spalvos, kreminės konsistencijos, tačiau nėra ypatingai riebus (kaip mano juodas Urban Decay pieštukas, kurio naudoti beveik neįmanoma) ir geros kokybės. Svarbiais, jis yra atsparus vandeniui ir laikosi ant akių visą dieną. Gosh pieštukas gerai tušuojasi, tačiau būtina naudoti akių makiažo pagrindą, taip jis tušuojasi dar geriau. Aš jums parodžiau kelis makiažo variantus, kuruos galima padaryti naudojant juodos spalvos pieštuką. Man labiausiai patiko paskutinis, todėl tęsiame šią  temą. Aš parodysiu visą makiažo variantą naudojant Gosh kosmetiką...

PS. Juodos spalvos pieštukas, tai kaip maža juodos suknelė, būtinas kosmetinės komponentas... Naudojant jį labai greitai galima paprastą makiažą transfotmuoti į vakarinį.

















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig