2015 m. sausio 18 d., sekmadienis

Makiažas su Gosh kosmetikos priemonėmis...


Šiandien, kaip jau įprasta sekmadieniais, aš noriu parodyti savo makiažą ir drabužių derinį. Aš ne visada būna su dalykiniais drabužiais, kartais labai norisi pabūti paaugle, nusipirkti sportinius drabužius, iš didelio batų pasirinkimo išsirinkti UGG batus, nes patogu ir šilta... O pilka spalva - mano mėgstamiausia... ir makiažas mano šiandien bus pilkas... ;-) Žiūrime nuotraukas...





Veidas:

Man labai patiko ir įtiko Gosh Mineralinės pudros, tiko ir atspalviai ir konsistencija, o svarbiausia, rezultatas ant veido. Aš nebijau pudrų suteikiančių švytėjimo efekto, net jeigu tas efektas netoks ir lengvas, ir ryškiai matomas. Man dar labai patinka, kad Gosh pudras turiu 2-jų skirtingų atspalvių. Taip galima kontūruoti veido formą (juk veido kontūravimas makiažo tendencijų 2015 hitas). Labai gerai, kad nereikia naudoti makiažo pagrindų, o pudra laikosi visą dieną. Jeigu veidas labai riebus, pudros tikrai nerekomenduoju, arba reikia naudoti riebalus sugeriantį makiažo pagrindą...




Skaistalai:

Sleek skaistalai vieni iš mano mėgstamiausių, šį kartą aš pasirinkau ne tokius ryškius kaip visada, o labai subtilios persikinės spalvos Rose Gold atspalvio...


Antakiai:

Chanel antakių pieštukas vienas iš mano antakių kosmetikos favoritų, spalva ruda su pilku atspalviu (spalvos numeris 51). Man atrodo mano turims Chanel atspalvis iš limited edition kolekcijos, nes bandžiau iškoti parduotuvėje, tokios spalvos jau nėra.


Akių šešėlių pagrindas:
Artdeco Mineral eyeshadow base - labai geras akių šešėlių pagrindas, su juo šešėliai laikosi ir tušuojasi puikiai, tačiau konsistencija labai kieta, sunkiai spaudžiausi iš buteliuko.


Gosh akių pieštukas:
Apie Gosh akių pieštuką aš jau šiandien pasakojau, labai gera kokybė ir nuostabus rezultatas. Spalva juoda.


Gosh Forever eye shadow, spalva 07 Blue. Galiu pasakyti, kad į mėlynos spalvos šešėlius panaši labai mažai, labai gražus pilkšvas atspalvis, laikosi labai gerai. Man atrodo atsparus vandeniui, nes nuvalyti būna labai sunku.



Gosh Crazy volume blakstienų tušas:



Lūpos:

Gosh lūpų lakas:
kaip aš jau rašiau, man Gosh lūpų lakai labiau primina lūpų blizgesius, tačiau kvapas ir konsistenija, labai patinka. Kai labai ryškiai dažai akis, būtina pasirinkti švelnios ir neryškios spalvos lūpų dažus arba blizgesį... 


Rezultatas:





Veidas:




Su drabužiais:




Kaip ir žadėjau porą žodžių apie drabužius:

Sisley dirbtiniai kailiniai, pirkau jau labai seniai, pliusas - labai graži pilka spalva.
Džinsai Mango - man labiausiai patinka Mango džinsai, nes išlaiko savo formą ir gerai nešiojasi.  Pirkau per išpardavimą, mokėjau apie 60 lt
Aš jau rodžiau savo Instagram puslapyje šį megztinį. Man jis labai patiko parduotuvėje... Labai gražus ir žaismingas. Parduotuvė New Yorker, kaina apie 50 lt
Batai UGG, kaina 200$ (pirkau JAV), pas mus per brangiai. Vakar mano draugai iš Maskvos nupirko man UGG batus su blizgučiais už 120eurų, ten oficialioje UGG parduotuvėje išpardavimas 50%. (rytoj įkelsiu nuotraukas prie naujų pirkinių temos)
Kodėl pas mus nėra tokių išpardavimų?


Geros sekmadienio dienos...





















SHARE:

3 komentarai

  1. Man tas GOSH pilkas piestukas labai grazus ;) gaila kad as gavau ruda :D Nes rudu atspalviu labai daug turiu seseliu... O pilka as ir ziauriai megstu, turiu labai daug pilku sukneliu :)
    Beje, laba jauciasi kad skubedama rasei si straipsni ;) ...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kodėl? daug klaidų? tuoj perskaitysiu dar kartą...

      Panaikinti
  2. Anonimiškas2015-01-19 11:37

    O man zinok Aliona be raudonu lupu beveik ir ne Aliona :D Raudonos lupos tarsi tavo vizitine kortele :)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig