2015 m. sausio 6 d., antradienis

Planeta Organica Secret of Arctica Prausimosi putos veidui




Labas rytas, mano mielieji blogo skaitytojai, šiandien noriu Jums papasakoti apie Planeta Organica naujos veido priežiūros linijos Secret of Arctica prausimosi putas veido valymui. Man labai patinka veido valymas putomis, tai labai gerai ir švelnus veido valymo būdas, man jis labiau priimtinas žiemos metu, nes tada veido oda sausesnė, vasara aš naudoju labiau agresyvias veido valymo priemonės skirtus riebiai odai. Šiandien apie valymo putas ORGANIC PPDZSNEZNIK noriu papasakoti daugiau....




Gamintojo aprašymas:





Baltuoji snieguolė pasižymi ne tik gaivumu, veido prausiklis su Baltosios snieguolės ekstraktu gerai drėkina, valo ir rūpinasi veido odos grožiu.

Švelnus natūralios sudėties prausiklis, praturtintas Baltosios snieguolės ekstraktu  ir hidrolizuotas hialurono rūgšties, švelniai valo nuo makiažo ir kitų nešvarumų veido odą.
Dėl didelės koncentracijos augalinių polisacharidų - 12 kartų daugiau nei cukranendrių, arktinė snieguolė suteikia pavargusiai odai energijos, gaivumo ir spindesio. Natūralios sudėties  hialurono rūgštis natūraliai papildydo odą drėgmės. Švelni sudėtis nesukelia išsausėjimo, nekemša porų. 
Tinka akių makiažo valymui.
Efektyviai pašalina makiažą  ir veido nešvarumus
Po naudojimo veidas gaivus 
Nesausina odos


Sudėtis:

Aqua enriched with Linnaea Borealis Extract , Organic Draba Nemorosa Extract*, Sodium Cocoyl Glutamate, Coco-Glucoside, Glycerin, Glyceryl Oleate, Hydrolyzed Hyaluronic Acid , Organic Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract* , Retinyl Palmitate (vitaminas A), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil , Cetearyl Glucoside , Avena Sativa (Oat) Kernel Extract , Organic Epilobium Alpinum Leaf Extract*, Organic Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil* , Kathon, Parfum. * Organinės kilmės ingridientai

Talpa: 200 ml.

Kaina: apie 15 lt

Kur pirkti: www.elevita.lt

Įpakavimas:







Konsisitencija:




Mano nuomonė:


Planeta Organica nauja linija secter of Arctica pasirodė Lietuvoje visai neseniai, Elevitoje aš mačiau kelių rūšių šios linijos šampūnus ir plaukų balzamus, aliejus veidui ir rankų irkojų kremus. Putų kol kas nemačiau, savo pirkau Rusijoje, tačiau manau kad Elevitoje irgi turėtų greitai pasirodyti.

Galiu pasakyti atvirai, aš esu bandžiusi Natura Siberica, Organic Shop ir dabar naudoju Planeta Organica veido prausimosi putas, didelio skirtumo aš nepastebėjau. Skirtingi tik putų kvapai, man labiausiai patiko Organic Shop putų kvapas. Negaliu pasakyti, kad šitas nemalonus, irgi labai gaivus ir tikrai neerzina, po savaitės naudojimo kvapas jau nesijaučia, pripranti.
Putos labai švelniai plauna veidą, nesausina odos ir nekemša porų, Aš putomis valau ir akių makiažą, akių nedirgina, paprastą makiažą ir tušą (kuris nėra atsparus vandeniui) nuplauna labai greitai ir gerai.
Vienintelis minusas: labai greitai pasibaigia (man per penkias savaites)....









SHARE:

2 komentarai

  1. Gaila, Elevitoj ir aš jų dar nemačiau. Reikia tikėtis, greit pasirodys. O nebandėt Secret of Arctica nei šampūnų, nei balzamų? Aprašymai internete jų labai gundančiai atrodo :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kažkaip noro išbandyti šampūnus ir balzamus nebuvo, Maskvoje pirkau tai, ko pas mus nėra, o dabar plaukų priemonių ryškus pertiklis... todėl kol kas nepirku...

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig