2015 m. vasario 8 d., sekmadienis

8 Diena. Mano svajonių vestuvės



Labas rytas, mano brangieji. Šį sekmadienio rytą noriu pradėti nuo temos apie svajonių vestuves. Kai man buvo 22 metai aš labai norėjau vestuvių, kai man buvo 24 metai, aš sau mintyse planavau kaip viskas turi būti, dabar man 31 ir aš puikiai suprantu, kad po vestuvių niekas mano gyvenime nepasikeis,  tik piniginė ištuštės. Mes su vaikinu pažįstame vienas kitas apie dešimt metų, 6 metus gyvename kartu, todėl aš nusprendžiau, kad vestuvės tai tik mūsų apsisprendimo šventė. Aš noriu šiandien papasakoti apie dalykus, kurie mano manymu yra svarbūs man: tai suknelė, makiažas, šukuosena ir po vestuvinė kelionė.





Kaip visada visos vestuvės prasideda nuo planavimo. Aš jau tiksliai žinojau vestuvių data prieš gerus 7 mėnesius, tačiau galvojau kad spėsiu. Kiekvieną dieną keičiasi nuomonė kaip ir kaip, kiekvieną dieną galvoji o kam? ar aš tikrai noriu būtent to? todėl yra pagrindiniai dalykai, dėl kuriu reikia tik apsispręsti ir viskas.

Aš nenoriu didelių vestuvių, gali būti tai bus vakarienė su šeima. Man svarbiau yra kelionė, negu šokti iki paryčių ir po to sėdėti namuose. Piniginių atžvilgių pigiau yra kelionė.

Kaip ir visos vestuvės prasideda kuo pakvietimų. Mano pakvietimai Korėjietiški, rankų darbo.



Žiedai:

Man patinka toks šiuolaikiškas žiedų variantas.



Kas vestuvėse yra svarbiausiai būtent man? Tai suknelės pasirinkimas. Aš nuoširdžiai atsiprašau visų Lietuviškų dizainerių, tačiau manau kad suknelė turi turėti garsų vardą. Man Lietuvoje kurtos suknelės atrodo kaip užsienio dizaino pigi kopija, nors piniginių atžvilgių kainuoja panašiai, o gal net brangiau. Man labiausiai patinka Romona Keveža kūriniai, ji rengia tokias garsenybes kaip GAGA, Nikole Kidman, Penelope Cruz ir Angelina Jolie. Dar mąstau apie Vera Wang garsias sukneles. Aš įkėliau kelis variantus, dėl kurių dar galvoju. Kainos aišku skirtingos, tačiau manau ne kainoje esmė, Svarbiausiais dalykas kai suknelė patinka, jinai yra tik tavo (o ne nuomota jau gerus penkis kartus), juk vestuvės būna vieną kartą gyvenime.


Suknelė:

Vera Wang


Elle Saab


Badgley Mischka


Romona Keveža


Aš labai gerai suprantu, kad vestuvės labai ilgas procesas, ilga ir sunki diena, matau, kad daugelis merginų renkasi PATOGIUS batus. Aš noriu gražių, į patogumą man dažniausiai nusispjauti, todėl priklausomai nuo suknelės spalvos tai bus arba Louboutin arba YSL batai.

Batai:





Gėlės

Vestuvinė puokštė. Manau tai tokia smulkmena palyginus su kitais dalykais, apie kuria net šnekėti nereikia. Puokštė turi būti iš šviežių ir gražių gėlių, atitikti vestuvių tematiką ir spalvą. Dabar pastebėjau, kad labai madingos spalvotos vestuvinės puokštės. Man tokie variantai nepatinka.


Makiažas:

Man patinka ryškūs makiažai, todėl aš pasirinkau  lengvą smokey yes makiažo variantą. Labai noriu juodai baltų vestuvių nuotraukų, todėl būtent toks makiažas bus tinkamas. 



Plaukai:

Aš noriu paleistų, lengvai garbanotų plaukų. Todėl svajoju nors kažkiek atauginti savo turimus, esant reiklaus prisegti plaukų tresą. Aš visiškai nenoriu priauginti, nes žinau kad noriu turėti savo plaukus, o vestuvių planuoju iš karto važiuoti į kelionę, o ten priaugintiems plaukams tikrai negalėsiu skirti tiek dėmesio kiek reikia.






Fotosesija:

Kaip aš jau sakiau, noriu juodai baltų panoraminių nuotraukų. Man tai labai gražu ir patinka. Taip pat noriu nuotraukų su šuniukais, aš jau mačiau kaip tai atrodo, bet čia kelti neturiu teises. Reikia tik paskolinti pas kitus šeimininkus westukus fotosesijai.




Aš specialiai neįkeliu kaip aš noriu švęsti vestuves, nes aš nenoriu ;-) Gali būti, tai skamba nenormaliai, tačiau aš manau kad vestuvės tai tavo šventė, ir reikia daryti taip, kaip norisi tau (aš tikrai nenoriu gyvos muzikos vakaro, girtų svečių tostų ir palinkėjimų ir šokių iki  ryto, aš puikiai supratu kad viskas kainuoja, o vestuvių vakaras kainuoja labai brangiai. Taupyti reikia visada, nes pasirinkimas toks - arba prabangi suknelė, svajonių batai ir kelionė, arba šventė iki paryčių. Aš pasirenku suknelę ir kelionę,  noriu į lėktuvą ir keliauti ten kur šilta ir kitoks gyvenimas. Mano pasirinkimas India GOA...

Kelionė:

Kodėl India? nes aš ten dar nebuvau. GUA skamba labai šdomiai, ten skirtinga kultūra, papročiai ir yra ką pasižiūrėti. Užsakant viešbutį per booking, viskas ne taip brangu kaip atrodo, kelionės bilietai kainuoja irgi nestebuklingai. 









ir man labai patinka Jūros gerybės:




Būtent tokios mano svajonės ir norai, o kaip aš visą tai įgyvendinsiu, mes sužinosime jau greitai. Iki vestuvių liko visai nedaug.









SHARE:

11 komentarų

  1. Na, ne visai tiesa, kad vestuvės būna tik kartą gyvenime :) Kaip tik ruošiuosi antroms, tą patį mėnesį kaip ir tu :). Fainai, kad žiedai skirtingi, mūsų irgi bus skirtingi.
    Man taip pat atrodo, kad dar labai daug laiko, ir nėra ko labai sukti galvos, nes gi mintys dar 100 kartų apsisuks. Kaip ten bebūtų, linkiu, kad viskas būtų taip kaip tu nori ir ne kitaip, nes visada atsiranda koks nors draugas/giminaitis penkta koja, kuris bent pamėgina apgadinti pasiruošimų ir planavimo nuotaiką.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš žinok norėjau parašyti, kad kam pasiseka ir 2 ir 3 kartus gyvenime, bet vaikinas skaito ;-) susilaikiau. Norai keičiasi pastoviai, priklausomai nuo situacijos ir biudžeto. Dėl penktų kojų pritariu, būna įvarių atvėjų, viskuo neapskaičiuosi.

      Panaikinti

  2. Aš tai nelabai suprantu, koks skirtumas didžiulis tas ženklas. Kai žiūri suknelę, tikrai pirmas dalykas, apie kurį galvoju, nėra, kokio čia ženklo suknelė? Pirmiausia galvoji, ar graži. Gali būti ir garsių dizainerių, bet baisi, pvz, George Clooney žmona, jau tikrai garsiausio ženklo, bet ar graži ta suknelė?
    Vat dėl batelių tai sutinku, kad svarbu, kad gražūs, patogumas tikrai nėra pirmas dalykas :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mano vaikystės svajonė - vardinė vestuvinė suknelė, todėl bandau pildyti. Plius žiūrint į mūsų suknelių salonus, pasirinkimas nėra labai didelis, o kainos kosminės. O kiek girdėjau atsiliepimų, kad atvažiavo pasiimti suknelės, o ten blogai sumažinta, per trumpa ir suplėšita, todėl noriu apsisaugoti nuo tokių atvėjų.

      Panaikinti
  3. Aš irgi linkus būčiau nesutikti dėl garsaus suknelės ženklo, nes kelmas žino, tai vienkartinis reikalas :) Imčiau, kas gražu, ir tiek, o žinomas dizaineris ar ne - jokio skirtumo. Vis tiek ta suknelė vieninteliam kartui, o ar ji gražiai atrodys ant foto, priklausys nuo fotografo. Todėl verčiau pigesnė suknelė ir brangesnis fotografas :)

    O va batai lai būna, jie gi ne vienkartiniai :) Man pirmi gražesni :)

    O kad nebus baliaus, tai čia, manau, labai teisingas sprendimas, aš irgi ant baliaus taupyčiau pirmiausia :D Tik reikia kažkaip išsisukt iš standartinės padėties, kaip kad būna - jei nedarei baliaus, tai turi vos ne su kiekvienu atšvęst atskirai. Tada dar brangiau išeina, negu balius (mano pačios liūdna patirtis, nekenčiu balių ir girtuoklių)... Bet čia priklauso nuo draugų ir giminių naglumo. Jei naglų nėra, tada sėdai į lėktuvą ir išlėkei sau į Indiją :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skirtumas tarp vardinės JAV ir paprastos Lietuvoje, apie 1000 lt todėl manau verčiau rinktis tai, kas yra svarbu ir norisi. ;-) Batai tai mano sena svajonė, tik pamatuoti Loubouten batų nėra kur, iš akies užsakynėti labai sunku. ;-)

      Mes beveik neturime giminės, todėl mums yra paprasčiau, į lektuvą ir į Indiją.

      Panaikinti
    2. Ai, na jei tik tiek, tada aišku, galima imt. Tiktai fotografą irgi į sąmatą įtraukit kokį labai gerą, kad viską nufotografuotų gražiai :D Ir žinai ką, rimti fotografai kartais gali patarti dėl suknelės, kokia geriau atrodys ant foto, ar tu žinojai? Nes aš tai ne.

      Nafig tas balius, iš jo tik vargas ir jokios naudos. Priešingai negu iš atostogų, kur ir smagu, ir malonu :) Ir naudinga, pasaulį pamatai... Edukacija, škia :D O pamatyt kokį prisigėrusį antros pusės giminaitį - jokia čia edukacija, galima šiaip kitom progom prisižiūrėt :D

      Panaikinti
  4. Kartais dėl riboto biudžeto reikia rinktis kas yra svarbiau, ar šokiai, ar kėlionė. Suknelės kaina didelės reikšmės neturi, nes ilgai taupiai.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Taip, šuniukai labai gera mintis, tačiau kaip tai bus realybėje sunku įsivazduoti.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tai pašokt galima ir kurorte. Dar, sakyčiau, smagiau :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. O, kokia tobula kelionė į Indiją! Kas dėl suknelės, tai man atrodo, svarbiausia, kad būtų tokia, kad nuotaka pati sau graži jaustųsi :) o batelius aš vis dėlto rinkčiausi patogius, bet turiu pripažint, kad tie pirmieji pasaka :)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig