2015 m. vasario 25 d., trečiadienis

Essence I love nude akių šešėliai 03 creme brûlée


Kai aš tik pamačiau Instagram nuotraukas naujos essence Nude kolekcijos, supratau, kad man reikia šešėlių. Aš savo makiažui dažniausiai naudoju šviesius šešėlius kaip pagrindą, todėl jie pasibaigia greičiausiai. essence ir Catrice užkepti šešėliai labai geros kokybės, todėl galima rinktis drąsiai. Aš pasirinkau švelniai vanilės spalvos. Šiandien apie juos noriu papasakoti plačiau.






Gamintojo aprašymas:


Essence šešėlių paletę papildė nauji, gražūs Nude atspalviai. Šilkinės tekstūros, minkštos konsisitencijos ir užkeptos formulės. Labai natūraliai ir gražiai atrodo ant akių.

Talpa: 1,8 gr.

Kaina: 9, 60 Lt

Kur pirkti: Drogas

Spalvų pasirinkimas:


Taip šešėlių kolekcija atrodo parduotuvėje:





Įpakavimas:






Spalva: 03 creme brûlée







Gali būti naudoja kaip pagrindinė spalva dieniniam makiažui:





Gali būti naudojamas kaip pagrindas makiažui atlikti:

Pridėjau spalvų:







Mano nuomonė:

Parduotuvėje aš rinkausi tarp švelniai rožinės ir vanilinės spalvos, vanilinė nugalėjo. Šešėlių tekstūra labai minkšta, pigmentacija gera, tepasi maloniai ir lengvai, puikiai perduoda spalvą. 
Šešėlius galima naudoti dviem būdais: kaip aš rodžiau nuotraukose tik vieną spalvą, bet man taip nelabai patinka, nes atrodo labai nuobodžiai, o galima kaip pagrindą dūminiam makiažui. Taip pat galima šios spalvos šešėliais paryškinti akių antakių liniją ir akių kamputį. Šešėliai išsilaiko visą dieną, labai geras produktas už mažą kainą. Rekomenduoju atkreipti dėmesį parduotuvėje.





SHARE:

5 komentarai

  1. Įtikinai, pirksiu ir aš šešėlius, nes labai nuostabūs....

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai, šešėliai verti dėmesio, tik gal būt reikia rinktis truputį tamsesnius atspalvius.

      Panaikinti
  2. Labai grazus smokey makiazas, matosi patobulejimas technikoje, anksciau tokie neissklaidyti soalvoti blynai ant akiu buvo :) gal jau lankot make up kursus?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai. Aš mokinuosi pati, pasidažai, nuvalai, ir taip kokius 10 kartų. Nes kai žiūri youtube filmukus, viskas atrodo labai paprasta, o pradėdi daryti pati, neišeina. Svarbiausias dalykas - praktika. Aš pasižiūriu savo senus įrasus, galvoju nu kaip aš galėjau kelti tokios blogos kokybės nuotraukas, norisi uždaryti ir daugiau nežiūrėti, po metų ir štie įrašai ir makiažai bus netobuli ir juokingi. Mes visi tobulėjami tik su praktika.

      Panaikinti
  3. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig