2015 m. vasario 25 d., trečiadienis

Waterclouds Repair regeneruojantis šampūnas ir Repair regeneruojantis serumas su argano aliejumi


Kol aš šiandien ruošiuosu straipsnius apie  į Mados Infekcijos spaudos konferenciją ir Monikos Šalčiūtės patarimus kaip daryti asmenukes, siūlau jūsų skaitymui mano naują įrašą apie Waterclouds plaukų priežiūros produktus: šampūną pažeistiems plaukams ir plaukų argano aliejų. Plaukų priežiūra - mano silpnybė, man labai įdomu išbandyti vis naujus ir naujus produktus. Šį kartą mano atsiliepimas apie Švedijoje gaminamus produktus, kurie atrodo labai gražiai ir stilingai. Taip ir norisi juos išbandyti.





Gamintojo aprašymas:





Waterclouds Repair regeneruojantis šampūnas švelniai valo sausus ir pažeistus plaukus neapsunkindamas jų. Plaukai tampa minkšti ir švelnūs it šilkas. Naudojant Waterclouds Repair regeneruojamąjį šampūną Jūsų išsausėjusios sruogos gaus visa reikiamą priežiūrą. Sudėtyje esantys tekšių sėklų ir makadamijos riešutų aliejai padeda atstatyti prarastą drėgmę, tuo pačiu drėkina ir galvos odą. Apsauga nuo UV spindulių.  Rezultatas – glotnūs ir žvilgantys plaukai. 



Tekšių sėklų aliejus – drėkina plaukus, praturtina vitaminu E, turi antioksiduojantį poveikį;
Makadamijos riešutų aliejus – drėkina plaukus ir suteikia žvilgesio;
Jūrų augalai – maitina plaukus neapsunkindami jų;
Jūrų mineralai – suteikia plaukams elastingumo bei atsparumo neigiamiems aplinkos veiksniams.
 Naudojimas: Paskirstykite Waterclouds Repair šampūną ant drėgnų plaukų, įtrinkite. Kruopščiai nuskalaukite. Rekomenduojama naudoti kartu su Waterclouds regeneruojamaja plaukų kauke.
Talpa: 250 ml.
Kaina: 9 EUR
Kur pirkti: www.topbeauty.lt
Sudėtis:



Konsisitencija:






Waterclouds Repair regeneruojamasis serumas su argano aliejumi lengvai ir greitai įsigeria į plaukus, suteikia jiems žvilgesio ir šilkinį pojūtį, nepalieka likučių. Ši plaukų puoselėjimo priemonė atstato kenksmingų aplinkos veiksnių ir cheminių procedūrų pažeistus plaukus, padeda kontroliuoti nepaklusnius. besipučiančius plaukus. Waterclouds Repair serumas yra skirtas kasdieniam naudojimui, taip pat tinka formavimui.









Naudojimas: išsiplovus galvą šampūnu bei kondicionieriumi, nedidelį kiekį serumo paskirstykite po drėgnus plaukus. Formuokite kaip įprasta.
Apsauga: siekdami apsaugoti plaukus nuo kenksmingų aplinkos faktorių ir sukontroliuoti nepaklusnius plaukus, kelis lašus serumo paskirstykite po sausus plaukus.
Dažymo procesas: jei norite, kad plaukai juos dažant plaukų dažais įgautų dar ryškesnę spalvą, 5ml serumo paskirstykite po plaukus ir švelniai pamasažuokite. Prieš dažant nuplauti nereikia. 4-5 ml serumo įpilkite į dažų mišinį ir dažykite plaukus kaip nurodyta instrukcijoje, tai suteiks papildomo žvilgesio ir minkštumo.
Talpa: 100 ml.
Kaina: 14,80 EUR
Kur pirkti: www.topbeauty.lt
Sudėtis:



Konsisitencija:




Mano nuomonė:
Kaip visada, noriu pradėti nuo įpakavimo: labai gražus produktų dizainas, buteliukai atrodo labai stilingai ir žaismingai. Aš specialiai pasirinkau pažeistiems plaukams skirtas priemones, nes mano plaukai sausi, šviesinti ir labai pažeisti. 
Šampūno konsistencija pakankamai tiršta, kai pradedi plauti plaukus, atrodo lyg plautum aliejumi, tačiau šampūnas pūtuoja labai gerai ir plauna plaukus ypatingai švelniai, tai viskas, ko reikia pažeistiems plaukams. Aš niekada nenaudoju labai agresyvių šampūnų, nes po to ne vienas plaukų balzamas ir kaukė padėti jau negali, plaukai lieka sausi ir šiurkštūs. Po Waterclouds šampūno plaukai minkšti ir slydus, tačiau balzamą ar kaukę naudoti būtina. Šampūno kvapas labai malonus, naudojasi taupiai.

Pats įdomiausias produktas: Waterclouds serumas su argano aliejumi, kuris tinka visiems plaukų tipams. Buteliukas su aliejumi labai sunkus ir stiklinis, tačiau neturi dozatoriaus, man vis išsipila daugiau serumo nei reikia. Konsistencija labai tiršta (palyginus su kitais aliejais ir serumais su argano aliejumi), kvapas malonus, saldokas, tačiau nelabai stiprus. Aš naudojau serumą taip: porą lašų paskirstau ant šlapiu plaukų ir džiovinu kaip įprasta, dar kelis lašus ant sausų plaukų. Aš tepu tik galiukus, nes padauginus aliejų plaukai tampa riebūs. 

Apibendrinat noriu pasakyti, kad produktai man labai patiko, šampūnas švelniai plauna plaukus, o serumas-aliejus puikiai maitina, greitai įsigeria, suteikia švelnumo ir blizgesio. Svarbiausiai, plaukai nepraranda savo apimties ir greičiau nesiriebaluoja.





SHARE:

23 komentarai

  1. Tikiuosi dėl Šalčiūtės čia pajuokavai :D Kitaip būtų liūdna labai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ne, vakar gavau pakvietimą į renginį samsung A5 pristatymą, esmė buvo asmenukų parodą su Šalčiūte. Man buvo smagu išgirsti apie jos patirtį kaip galima daryti asmenukes. Aš vertinu tik jos darbą toje sferoje, juk mano blogo rašyme asmenukės irgi labai svarbu. Plius jos nuotraukos sutenka žymiai daugiau "Patinka" paspaudimų, reikia mokytis... ;-)

      Panaikinti
    2. Tikrai ne dėl nuotraukų kokybės surenka tuos laikus. Įdėk papų, surinksi žymiai daugiau nei tik su foto, kur kosmetikos priemonės:) Ir šiaip, kokia ta laikų vertė? Kartais yra dalykų, kur geriau mažiau populiaru, bet garbinga. Na bet tau rinktis. Tiesiog, čia tik mano asmeninė nuomonė, kurios paisyt visai nebūtina, bet gi galiu ją išsakyt. Gaila, kad gana išskirtiniame, unikaliame, bloge atsiranda ir Šalčiūtė, reiškiasi kažką ne tą skaitau. Ir čia turbūt jau mano problema :)

      Panaikinti
    3. Like po antru Salomėjos komentaru :)

      Panaikinti
    4. Aš manau profesionalumas tinkamaii pateikti informaciją apie renginį, nežiūrint nei į savo nuomonę, nei į kitų žmonių negatyvą. Mergaitės, daugiau pozintyvumo. ;-)))))

      Panaikinti
  2. Jeigu norisi eiti į renginį, kuris yra naudingas, tai argi pasirinkti variantą ten neiti, nes bus Monika Šalčiūtė? Gal svarbiau renginio metu pateikiama aktuali informacija, o ne konkretaus žmogaus buvimas.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. na naudingumo aš iš jo nematau, tik Samsung naujo telefono reklamą ;) p.s. čia mano asmeninė nuomonė :)

      Panaikinti
    2. Oi, aš irgi taip manau, svarbu renginys, o dažniausiai į renginius kviečia žvaigždes, kad ateitų žurnalistai, čia yra normalu. Praleisti renginį? Niekada gyvenime, juk blogginimas dabar ant bangos, mus jau kviečia kaip spaudą į renginius, todėl reikia mokytis, eiti ir dalyvauti. Įsivaizduoju žurnalo Žmonės žurnalistus, kurie sakytų kad nedalyvaus renginyje ir nerašys straipsnio, nes ten bus N. Šalčiūte. Juokinga? profesionalu? Nežinau. Manau net nelogiška. Blogai - informacijos šaltinis, yra įvairių straipsnių, ir apie kosmetika, ir apie renginius ir apie mados tendencijas. Kiekvienas pasirenka tai kas yra svarbu. Aš nepažįstu jos, tačiau iš išvaizdos labai maloni mergina. Kiekviename reikia mokytis matyti pliusus, o mes matome tik minusus. Aš gerbiu žmonės, kurių nepažįstų, kurie man nieko nepadarė, ir kurie yra "žvaigždės", nes tai yra labai sunkus darbas.

      Panaikinti
    3. Naudingumas? Nes jau parašėme daugybę komentarų apie žmogų, kurio net nepažįstame. Vat ką reiškia lietuviška tauta. ;-) Tik duok ką nors aptarti, taip ir tampa žvaigždėmis.

      Panaikinti
    4. Tauta cia ne prie ko, cia mano asmenine nuomone, kad toks postas tinklarastyje apie mada/kosmetika/maista tera samsungo reklama as apie Salciute nerasiau....

      Panaikinti
    5. Kikevienas mes esame tavo tinkarasčio kūrėjas, todėl galime rašti apie viską. Aš nesiruošiu keisti savo telefoną į Sunsung, tačiau kelios funkcijos man labai patiko ir tikrai aktualu bloggeriams, bent jau man būtų tikrai aktualų, nes nuotraukos gautųsi geresnės kokybės, manau tau irgi praverstų. Todėl jeigu kažkas patinka, galima šnekėti garsiai, ir nesvarbu ar tai telefonas, kosmetika ar maistas. Juk tu rašai apie knygas? Kas knyggos turi bendro su blogu apie kosmetiką? Nieko, tačiau tau patinka ir rašai....

      Panaikinti
  3. Aš nežinojau, kad būna tokių telefonų, turinčių įdomių ir naudingų funkcijų, kurias galima pritaikyti asmenukėms daryti. :-) Reklama atlieka informavimo funkciją, o tai gerai. Taip, yra žmonių, ir turbūt nemažai, kuriems M. Šalčiūtė nepatinka. Tačiau dėl to gal nereikia nutylėti, kad renginyje ir ji bus. :-D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi, ir aš nežinojau, buvo labai įdomu paklausyti. Nes tikrai neperskaityčiau jų internetiniame puslapyje, nes neįdomu. O čia pažiūrėjau, wow... tikrai faina. Net mano Iphone 6 Plus taip negali, o Samsungas gali. Labai gera naujiena.

      Panaikinti
    2. Autorius pašalino šį komentarą.

      Panaikinti
    3. Žiūrėti demonstraciją įdomiau negu skaityti. Ir geriau įsimenama informacija, nes ne tik skaitome, bet matome vaizdą, girdime garsą.

      Panaikinti
  4. Na man atrodo Aliona tiesiog tampa pigi. Kodėl? Švyst kvietimą į lagaminų pristatymą. Prašau - tekstukas. Kvietimas į kosmetikos pristatymą, kur pamokėles praveda striptizo šokėja - tekstukas. Švyst į telefono pristatymą - prašau tekstukas. Didieji portalai įsidės tik spaudos pranešimą, o rimtesni apvalgininkai gaus telefoną testavimui, o čia gražiausia reklamėlė, kur net ir aš noriu tą telefoną nusipirkti paskaičiusi. Bet gi žinom, kad už reklamėles mokami pinigai, o ta pati Šalčiūtė tikrai ne už dyką patarimus dalino. Ir jei koks žiniasklaidos portalas dėtų tokį tekstuką tai gautų ir pinigėlių. O čia prašau, dykai, kai gamintojas net nepatinka ir pati to telefono nepirktų. Kitą kartą pakvies koks korumpuotas politikas į prezentaciją - gausim nemokamą tekstuką jo naudai. Nes jei neparašysi, gi turbūt baisu, kad daugiau nebebus kvietimų? Bus, patikėk.
    Kaip jau minėjau Aliona sprendžia ką rašyt, mes sprendžiam ar mums patinka, juk ji rašo mums, bent jau taip skelbia. Bet Aliona, tikrai šauni, garsi, populiari ir vertinga blogere tapsi tada kai rinksiesi, kai prekės ir produktai stengsis patekti į tavo blogą ir jiems bus garbė, kad apie tai rašai ir jie girsis savo feisbukuose, kad štai mus paminėjo Aliona!, kaip kad matau, kad giriasi kai kurie jauni dizaineriai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jeigu tik blogas komentaras, tai Salomėja. ačiū jums labai už nuomonę, man tikrai labai smagu skaityti Jūsų kometarus, nes tiek pykčio ir nepagarbos kitiems bloggeriams aš nemačiau niekus. Iš kur tiek pas jus? parašėte blogai, pagerėjo? smagu ;-)

      Panaikinti
    2. O tau vis norisi vien tik cukraus? Nelabai suprantu ar čia į mane kreipiesi, ar į mus kažką, tarp blogerių lyg ir priimta tuintis. Ir šiaip jau visus blogerius gerbiu, ypač turinčius savo nuomonę. Ir tavęs čia neįžeidinėju, tik išsakau pastebėjimus apie tai kuo virsta šis tinklaraštis. Kas žeidžia, kad kažkokia Salomėja iš interneto mano, kad per pigiai parduodi taip puoselėjamą blogo vardą? Tegu sau mano, negi svarbu.

      Panaikinti
    3. Aš stengiuosi rašyti apie tai, kas įdomu man, ir pinigai ar atlyginimas už straipsnius visiškai neturi reikšmės. Man labai įdomu nueiti į prezentacijas, susipažinti su naujais žmonėmis ir sužinoti kažką naujo, ar tai apie lagaminus, ar apie telefonus, ar apie makiažo tendencijas. Ir jokio skirtumo ar juos veda Pikul, ar Šalčiūtė, ar dar kas nors. Aš nesu pyktas žmogus, kad raųyti blogai apie žmones kurių net nepažįstu. Labai seniai svajojau patekti į Mados Infekcijos spaudos konferenciją, pamatyti viską iš kitos pusės, susipažinti su dizaineriai ir jų kolekcijomis. Taip, tai yra naujiena, tačiau man tai įdomu. Naujos technologijos irgi įdomu, man visada atrodė, kad samsung telefono nuotraukos atrodo gražiau ir ryškiau, negu Iphone telefono, buvo įdomu pažiūrėti ar taip yra realybėje. O cukraus ir pagyrų nori visi, juk čia suprantama.

      Panaikinti
  5. Tiesa dar apie žurnalizmo ir bloginimo skirtumus. Tu esi dar labai jauna blogerė. Juk tik metai, gal neturėjai galimybių susivokti, kad blogeris nuo žurnalisto ir skiriasi tuo, kad žurnalistams tai darbas už pinigus, ir jei jiems reiks apie Šalčiūtę rašyti, kad gautų daugiau reklamos, jie ir rašys. Net jei jos nekenčia. Blogeris gi nėra žurnalistas, jis turi savo nuomonę ne už algą, savo nuomonę, o ne darbdavio, todėl žmonės blogeriais ir pasitiki labiau. Tas pats žmogus, kuris į žurnalą parašė parodinį straipsnį, savo bloge dar gali ir užkuliusius papasakoti. Neparodinius. Puoselėk savo blogą, netapk nemokama spaudos pranešimų skelbykla.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aliona, jus labai nemokat kritikos priimti, manau skaitantys bloga ta jau pastebejo. Isiklausykit i Salomejos nuomone, ji (deja?), bent is dalies yra teisi.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, nemoku. Blogas yra mano vaikas, o jus pabandykite pasakyti bet kokiai mamai, kad vaikas yra blogas... vat taip ir aš, labai pergyvenu dėl blogų komentarų.

      Panaikinti
  7. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig