2015 m. kovo 10 d., antradienis

Catrice Rock-o-co kolekcija: skaistalai, nagų lakas, lūpų dažai



Pagaliau šiandien lauke kiek šviesiau ir aš turiu daugiau laisvo laiko nuotraukoms, todėl labai noriu papasakoti apie Catrice Rock-o-co kolekcijos produktus. Labai gaila, kad gražiausių Catrice produktų Lietuvoje nėra, bet jeigu jus turite galimybė apsipirkti Vokietijoje, Lenkijoje ar kur kitus Europoje, rekomenduoju atkreipti dėmesį. Produktai nuostabūs, spalvos tobulos. Šiandien apie skaistalus, pusiau matinius lūpų dažus ir matinį nagų laką papasakosiu plačiau.



Apie kolekciją:






Įpakavimas:





























Mano nuomonė:

Man atrodo, kad Catrice limituotų leidimų kolekcijų produktai geresnės kokybės, nei pagrindinės, spalvos ir įpakavimai atrodo nuostabiai. Šį kolekciją labai graži, aš tik pamačiau pirmas Promo nuotraukas, žinojau ką pirksiu, ačiū draugei Vokietijoje už siuntinuką. Labiausiai man patiko lūpų dažų spalva - labai sodri, pusiau matinė, satininės konsistencijos fuksija. Laikosi pakankamai ilgai, lūpų nedžiovina, o spalva tiesiog pasaka. Negaliu nepaminėti visiškai balto įpakavimo su raštais.
Skaistalai irgi su kolekcijos raštais, bet čia viskas paprasta: baltas plastikinis įpakavimas be veidrodžio, man tai nėra problema, ypač prisiminant produktų kainą. Aš pasirinkau ryškios rožinės spalvos skaistalus prie lūpų dažų spalvos, buvo ir šviesiai rožiniai, bet prie mano veido atspalvio tokios spalvos nelabai tinka. Konsistencija labai minkšta, gerai perduoda atspalvį, padauginti labai lengva. Skaistalai suteikia veidui vos matomą veido švytėjimo efektą, blizgučių ir shimerio nėra.

Nagų lakai labai gražūs, aš nusipirkau visus atspalvius, savo bloge aš jau pasakojau labai trumpai apie atspalvius, tačiau šiandien noriu papasakoti apie ryškiai rožinės matinės spalvos laką: buteliukas labai gražus, teptukas kiek per trumpas, bet lakuojasi labai patogiai ir gerai, dėl savo matinės spalvos, labai greitai išdžiūva ant nagų, vos per kelias minutes, tačiau laikosi labai trumpai, apie dvi dienas.

Apibendrinant noriu pasakyti, kolekcija labai graži ir verta dėmesio. Jeigu turite galimybę, rekomenduoju išbandyti.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig