2015 m. kovo 10 d., antradienis

Estel Otium Butterfly šampūnas sausiems plaukams ir plaukų balzamas suteikiantis purumo


Kaip aš jau pasakojau, tas saldus žodis "išpardavimas" daro savo. Po Gosh plaukų šampūno ir balzamo garbanotiems plaukams, kuris puikiai tinka mano plaukams, padaro juos švelnius ir tiesius, aš nusprendžiau išbandyti tai, kas man yra visiškai nebūdinga - plaukų priežiūros priemones apimčiai. Kas skaito blogą, puikiai žino, kad apimties aš nemėgstu, man patinka tiesus ir lygus plaukai, tačiau po šių priemonių naudojimo aš supratau, kad plaukai turi tokią būklę kaip "valdoma apimtis". Tai plaukai pakelti nuo šaknų, tačiau jie nestovi į skirtingas puses ir lieka tiesiais.



Gamintojo aprašymas:



Estel Otium Butterfly šampūnas sausiems plaukams, kurio sudėtyje yra pantenolio puikiai išplauna plaukus, suteikia jiems ypatingą žvilgesį, lengvumą ir apimtį. Plaukai tampa elastingi, gyvybingi, atgaivinti. Šampūnas pasižymi antistatiniu poveikiu, tad panaudojus šį šampūną plaukai mažiau elektrinsis. Taip pat šampūno sudėtyje yra natūralių ingredientų, žolelių, kurių dėka plaukai tampa sveiki, purūs bei žvilgantys. 
ESTEL Otium Butterfly – tai profesionali plaukų priežiūros serija, kurios sudėtyje yra natūralūs ingredientai, vitaminai, kurie atstato plaukų struktūrą, normalizuoja plaukų hidrobalansą, suteikia plaukams žvilgesį, švelnumą, o svarbiausia - APIMTIES. Švelni produktų tekstūra bei subtilus nepamirštamas aromatas suteiks Jūsų plaukams nepakartojamą žvilgesį bei purumą. Šių priemonių dėka Jūsų plaukai taps žvilgantys, sveiki ir stiprūs! ESTEL Otium Butterfly priemonės suteikia plaukams maksimalią šukuosenos apimtį bei lengvumą, neapsunkina plaukų, plaukai tampa žvilgantys, sveiki bei stiprūs. Šios priemonės padovanos Jums neužmirštamą gaivumo bei lengvumo pojūtį! 
Rekomenduoja profesionalūs stilistai!

Sudėtis:





Talpa - 250 ml.
Gamintojas - Unicosmetic.

Kaina: 7,82 EUR

Kur pirkti: Elevita

Įpakavimas:






Konsistencija:



Estel Otium Butterfly balzamas suteikia apimtį. Tai labai intensyvi plaukų gaivinimo priemonė, sustiprinanti šampūnu išgautą efektą. Balzamo sudėtyje yra natūralių ingredientų, kurie ramina bei tausoja plaukus, saugo juos nuo kenksmingo aplinkos poveikio. 
ESTEL Otium Butterfly – tai profesionali plaukų priežiūros serija, kurios sudėtyje yra natūralūs ingredientai, vitaminai, kurie atstato plaukų struktūrą, normalizuoja plaukų hidrobalansą, suteikia plaukams žvilgesį, švelnumą, o svarbiausia - APIMTIES. Švelni produktų tekstūra bei subtilus nepamirštamas aromatas suteiks Jūsų plaukams nepakartojamą žvilgesį bei purumą. Šių priemonių dėka Jūsų plaukai taps žvilgantys, sveiki ir stiprūs! ESTEL Otium Butterfly priemonės suteikia plaukams maksimalią šukuosenos apimtį bei lengvumą, neapsunkina plaukų, plaukai tampa žvilgantys, sveiki bei stiprūs. ESTEL Otium Butterfly priemonės padovanos Jums neužmirštamą gaivumo bei lengvumo pojūtį!
Rekomenduoja profesionalūs stilistai!
Talpa - 200 ml.
Gamintojas - Unicosmetic.

Kaina: 8,11 EUR

Kur pirkti: Elevita 

Sudėtis:



Įpakavimas:




Konsistencija:






Mano nuomonė:

Labiausiai patiko produktų įpakavimas, buteliukai labai stilingi,  matiniai (įvairių atspalvių priklausomai nuo plaukų serijos) su dozatoriais. Šampūnas bespalvis, pūtuoja vidutiniškai, aš plaunu plaukus du kartus, todėl didelės problemos nepastebėjau, tačiau šampūnas naudojasi netaupiai, po kelių savaičių naudojimo pas mane liko mažiau nei pusė buteliuko, pilna produktų kaina nėra maža, tačiau jeigu priemonė patiko, galima nusipirkti 1l įpakavimą, gaunasi pigiau. 
Plaukų balzamas (tai tikriausiai kaukė arba plaukų sviestas) labai tirštos konsistencijos. Čia iš pasireiškia pakuotės patogumas, iš buteliuko tokios tirštos konisistencijos priemonė nesispaudžia, todėl aš atidarau buteliuką ir kratau. ;-) Kvapas- malonus, kirpikuose naudojamų priemonių. Man užtenka visai nedaug priemonės ant visų plaukų (aš daugiau tepu ant plaukų galiukų, ir mažiau ant visų plaukų, nes priemonė gali riebinti plaukus), laikau kelias minutes ir nuplaunu.
Rezultatas: lengviau šukuojami, šilkiniai, tiesus plaukai ir vos matoma prie šaknų apimtis. Estel priemonės neriebina plaukų, tačiau plaukų balzamą reikia naudoti saikingai. Šitos priemonės tinka tik sausiems plaukams. Dabar man labai įdomu, kaip atrodo Estel plaukų kaukės, radau kelis labai įdomius variantus: labai pažeistiems plaukams (žalios spalvos įpakavimas) ir SPA plaukams su aliejais (violetinis įpakavimas).





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig