2015 m. kovo 14 d., šeštadienis

Chanel Fall-Winter 2015/16 Ready-to-Wear make up


Man labai įdomu, ką aš daryčiau vietoje Chanel make up kreativinio direktoriaus vietoje, jeigu dieną prieš Dior savo madų show darytų panašius į mano sukurtus makiažus? O gal tai tokia tendencija, tik spalvos ir jų intensyvumas skirtingas? Bet kokiu atveju Dior variantas man patiko labiau.. Žiūrime nuotraukas



Aš manau, žiūrint į šias nuotraukas galime lyginti Dior ir Chanel šešėlių kokybė. Dior spalvos labai gražios, metalinės ir intensyvios, patikėkite, aš esu Chanel šešėlių gerbėja, tačiau pristatomos naujos Chanel šešėlių paletės iš naujos rudens kolekcijos spalvos yra blankios ir vėl rudos.


Aš labai abejoju, kad bandysiu dažyti antakius su tokios spalvos šešėliais.




Aš negaliu pasakyti kad man nepatiko Chanel makiažas ir 60-ųjų metų modeliams padarytos šukuosenos, tačiau nieko naujo tame tikrai nėra, o kolekcijos prekė "žvaigždė" šešėlių paletė atrodo "neskaniai", man net nesinori nueiti pažiūrėti ir išbandyti parduotuvėje. Aš suprantu, kad man patikdavo ne kosmetikos brendas, o Peter Philips kuriama kosmetiką, todėl šį rudenį susimatome prie Dior stendo.





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig