2015 m. kovo 17 d., antradienis

Diorskin Star Foundation SPF30 Makiažo pagrindas suteikiantis veido odai skaistumą bei švytėjimą


Po makiažo su Dior konsultante, aš supratau, man būtinai reikia Dior Star Kreminės pudros. Tiesą sakant, aš ėjau išbandyti naują Dior Nude Air makiažo pagrindą, tačiau man jis netiko, o Dior Star paliko labai gerą įspūdį. Šiandien apie jį papasakosiu plačiau.





Gamintojo aprašymas:




Diorskin Star Foundation SPF30
Makiažo pagrindas suteikiantis veido odai skaistumą bei švytėjimą
Normaliai/mišriai/sausai odai.
Naujasis Diorskin Star makiažo pagrindas – inovatyvių idėjų ir specialios formulės junginys, kurio pagrindinis tikslas yra tobula moters išvaizda fotografijoje.
Tai Dior scenos makiažo meistrų sukurtas makiažo pagrindas, kuris suteikia veido odai skaistumą bei užtikriną tolygią veido odos tekstūrą, puikiai maskuoja odos netolygumus ir  pigmentaciją. Jis taip pat turi ilgalaikį poveikį – diena po dienos oda tampa skaistesnė, švaresnė, tolygesnė.
Inovacija
Novatoriška grožio priemonė yra sukurta remiantis specialia formule, naudojant „šviesos sprogimo“ technologiją, padedančia užfiksuoti natūralią šviesą veide, kad būtų sukurtas išraiškingesnis įvaizdis nuotraukoje. „Mūsų tikslas buvo pasiekti, jog veidas taptų idealių šviesos šaltiniu, spinduliuojančiu didžiausią gryniausios šviesos kiekį", spaudai teigė Dior mokslo ryšių direktorius Edouard Mauvais-Jarvis.
Diorskin Star reklaminės kampanijos veidu tapo Natalie Portman. 

Talpa: 30ml

Sudėtis:



Spalvų pasirinkimas:



Kaina: 51,84 EUR Kristiana

Įpakavimas:










Mano spalva:







Be makiažo:



Su Dior Star:







Su makiažu:

Makiažo atliko Dior visažistas:


O čia jau namuose:






Mano nuomonė:

Kartais už kokybę reikia mokėti, ir mokėti labai brangiai. Aš vis dar ruošiuosi padaryti La Prairie birios pudros apžvalgą, ten produktas vertas kiekvieno savo išleisto cento, o Dior Star kreminė pudra man patiko todėl kad, veidas atrodė labai gaiviai ir gražiai, makiažas išsilaikė visą dieną iki pat vėlyvo ryto, pudra suteikia lengvą švytėjimo efektą ir neriebina veido.

Kaip visada, pradžioje apie pudros įpakavimą. Dior visų pudrų įpakavimas labai panašus, stiklinis su patogia pompa, tik Dior Forever pudros įpakavimas matinio stiklo.

Aš rinkausi tarp 020 ir 030 spalvos, bet pasirinkau šviesiausią, nes per tamsus veidas nėra gražu. Pudra tepasi labai maloniai, tačiau sausas vietas gali paryškinti. Kad užtepti pudrą lygiai Dior rekomenduoja naudoti Dior makiažo teptuką arba sponža (alia Beauty Blender juodos spalvos), aš tepiau rankomis, tai pudros pudros maskavimo galimybės didesnės, galima sluoksniuoti kelis pudros sluoksnius. Pudrai Dior Skin reikia laiko prisitaikyti prie jūsų veido spalvos, po kelių minučių pudra atrodo nuostabiai ir atsiranda nuostabus veido švytėjimo efektas. Pati pudros tekstūra nėra riebi, susigeria į veido odą labai greitai, todėl tepti reikia labai greitai, nes gali gautis dryžiais. Manau pudra gali tikti visų tipų odai, tik labai riebiai odai gali nepatikti veido švytėjimo efektas. Pudra laikosi visą dieną, riebalinio sluoksnio neatsiranda. Nuostabus produktas, rekomenduoju išbandyti.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig