2015 m. balandžio 14 d., antradienis

essence matinį efektą suteikianti kompaktinė pudra


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, kiekvienoje kosmetikos linijoje yra geri produktai (kurie tinka ir patinka beveik visiems), produktai bestseleriai (kuriuos perka visi, nežiūrint kokią kosmetiką naudoja) ir blogiukai. Šiandien noriu Jums apsaugoti nuo nereikalingo pinigų švaistimo, ir papasakoti apie essence matiškumo suteikiančią pudrą, kuri man visiškai netiko ir nepatiko.

Gamintojo aprašymas:




populiarioji pudra pradžiugina kiekvieną merginą, trokštančią matinės veido odos. subtili tekstūra itin tolygiai padengia veido odą ir suteikia natūralios, matinės veido odos efektą, tarsi makiažas būtų padarytas profesionalių makiažo meistrų.

Sudėtis:

TALC, MICA, ZEA MAYS (CORN) STARCH, CAPRYLIC/CAPRIC/TRIGLYCERIDE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-1, ETHYLHEXYL PALMITATE, MAGNESIUM STEARATE, CALCIUM CARBONATE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENEN GLYCOL, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Talpa: 12 gr.

Kaina: 3,09 EUR

Kur pirkti: Drogas ir Eurokos

Įpakavimas:







Konsistencija:






Mano nuomonė:

Kaip visada pradedame nuo įpakavimo. Man visai patinka ekonomiški essence plastikiniai įpakavimai, aš turiu labai daug essence kosmetikos, tačiau ne vienas įpakavimas dar nelūžo, viskas padaryta labai gerai ir kokybiškai. Taip, dauguma produktų neturi veidrodžių, tačiau už tokius pinigus manau to padaryti beveik neįmanoma, reikia vertinti kokybė. Man patinka daug eesence kosmetikos produktų (skaistalai, nagų lakai, blizgesiai), tačiau ši pudra iš blogiukų sąrašo, nes jos spalva labai oranžinė, aš ją užtepiau ant veido lygiai vieną kartą, ir supratau, kad daugiau nenaudosiu. Pudros atspalvis šiltai oranžinis (spalvos numeris iš šviesiausių), dengiasi nelygiai (spalva tamsi, todėl nelygumai matosi dar labiau), konsistencija labai minkšta ir nuo vieno teptuko potėpio tragiškai byra (iš mano turimų pudrų tokią pat konsistencija turi MaxFactor pudrą, tačiau ten spalvos žymiai geresnės), ant veido atrodo lyg pripudruotas persikas. Tai tikrai nėra mano produktai, jeigu produktas man netinka, tai nereiškia, kad netinka Jums, tiesiog parašiau savo nuomonę.


PR Sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig