2015 m. balandžio 24 d., penktadienis

Garnier Miracle Eye cream - DIENINIS PAAKIŲ KREMAS NUO 30+ SENĖJIMO POŽYMIŲ


Šiandien aš lieku namuose, tik vakare važiuosiu į miestą, jeigu bus geras oras. Susikaupė labai daug drabužių ir jų derinių, noriu viską nufotografuoti ir parodyti jums. O kol kas aš intensyviai dirbu ir noriu papasakoti Jums apie dar vieną Garnier kompanijos naujieną: Garnier Miracle paakių kremą. Aš jau pasakojau savo bloge apie veido kremą su atspalviu iš šios serijos, man jis jau tinka, nes anksčiau buvo kiek tamsokas, todėl parodysiu kaip produktai atrodo ant veido ir pasidalinsiu savo atsiliepimu.





Gamintojo aprašymas:



DVEJOPAS ODĄ GRAŽINANTIS POVEIKIS*
Akimirksniu, vos pasitepus kremą:
  • Oda aplink akis atrodo šviesesnė ir lygesnė;
  • Tamsūs ratilai po akimis atrodo paslėpti.
Naudojant kremą ilgesnį laiką:
  • Poveikis nuo senėjimo požymių: raukšlės ir mimikos raukšlelės atrodo sumažėjusios;
  • Odos aplink akis atspalvis atrodo lygesnis.
Tekstūra su mikropigmentais prisitaiko prie kiekvieno odos atspalvio ir jį išlygina.



Sudėtis:




Įpakavimas:







Konsistencija:







Rezultatas:

Prieš:



Naudojat šias Garnier Miracle  priemones:






Mano nuomonė:

Man labai patiko Garnier Miracle naujienos, tai labai geros kokybės drėkinamieji kremai su atspalviu. Tai nėra kreminė pudra su dideliu maskavimo efektu, kremas tik išlygina veido spalva ir drėkina veido odą. Tai baltos spalvos kremai su miktogranulėmis, tepant ant veido kremas keičia spalvą ir tampa rudu. Aš jau apie veido kremą pasakojau bloge, šiandien noriu papasakoti apie paakių kremą. Konsistencija labai lengva, kvapas saldokas, jis jaučiasi ant odos dar ilgai. Paakių kremas gerai drėkina odą, nesubėga į raukšleles, pudros užfiksuoti kremui naudoti nereikia. Didelio maskavimo kremas nesuteikia, tiesiog lengvas rudas atspalvis. Manau tai labai geras variantas vasarai ir kiekvienai dienai, taip pat kremai patiks toms, kas vertina natūralią veido spalvą ir neturi didelių odos trūkumų. Kremai laikosi ant odos ilgai, tačiau labai riebiai odai netiks, nes kremai turi gerai jaučiamą drėkinamąjį poveikį.

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig