2015 m. balandžio 8 d., trečiadienis

Gosh No Limit Lush Mascara blakstienų tušas


Tikriausiai jau visi spėjote pastebėti mano ypatingai ilgas blakstienas, visa tai Gosh No Limit Lush Mascara tušo dėka, kol kas tai mano mėgstamiausias tušas, nes rezultatas ant akių tikrai stulbinamas.



Gamintojo aprašymas:




Tušas yra Pavasario - vasaros Gosh kosmetikos naujiena:


Įpakavimas:









Šepetėlis:






Rezultatas:

blakstienos be tušo:



Su Gosh No Limit Lush Mascara








Mano nuomonė:

Tai kol kas mano mėgstamiausias tušas - su juo mano blakstienos atrodo tobulai, Gosh tušas labai gražiai ilgina ir storina, tuo pačiu užriečia blakstienas. Teptukas guminis, savo formos dėka gerai nudažo ir atskiria kiekvieną blakstieną. Gosh No LIMIT Mascada laikosi ant blakstienų visą dieną, nebyra ir nepalieka pajuodavusių paakių, nusiplauna labai lengvai, paprastu vandeniu.
Taip, prie teptuko reikia priprasti, bet jeigu Jus jį įvaldysite, tapsite gražiausių ir ilgiausių blakstienų savininke.

Rekomenduoju išbandyti.



PR Sample







SHARE:

2 komentarai

  1. Bet koks jis didelis! As tikrai neditikejau tokio... O teptukas aisku irgi nemazas. Kaip su tokiu neissivarvolinti akiu?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Teptukas superinis, daugiau praktikos ir tavo blastienos irgi bus labai ilgos ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig