2015 m. balandžio 8 d., trečiadienis

essence pure skin anti-spot mousse make up (01 matte beige), Palyginimas su Catrice mousse pudra


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien dar apie vieną vokišką produktą, šį kartą, apie essence anti-spot mousse pašnekėsime plačiau. Aš jau pasakojau apie labai panašų Catrice produktą, tačiau skirtumas visgi yra, skirtingos produkto konsistencijos ir poveikis.






Gamintojo aprašymas:




Itin lengva tekstūra suvienodina veido odos atspalvį, bei suteikia jai natūralios ir matinės veido odos efektą. veido oda gali laisvai kvėpuoti. Turi antbakterinių savybių, nekemša porų.

Sudėtis:
CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, SILICA, PHENYL TRIMETHICONE, CYCLOHEXASILOXANE, TRIBEHENIN, TALC, C30-45 ALKYL METHICONE, C30-45 OLEFIN, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, METHICONE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Talpa: 14 gr.

Kaina: 4,29 EUR

Kur pirkti: Drogas ir Eurokos

Spalvų pasirinkimas:

Spalvos tik dvi, prieš tai, seno leidimo podros buvo net 4 atspalviai:




Įpakavimas:










Mano spalva: 01 matte beige










Rezultatas:

be kosmetikos:





su essence pure skin anti-spot mousse make up




Palyginimas su Catrice:






Mano nuomonė:
Kai dariau nuotraukas, pastebėjau, kad essence mousse stebuklingai gražiai atrodo ant veido iš tolo, iš arčiau jis yra matomas, nes jo konsistencija pudrinė, jis tinka riebiai ir probleminiai odai, nes gamintojas žada anti bakterinę formulę, kuri padeda  nuo spuogų, o kaip tai patikrinti, kol kas nežinau. Taip, pudra nekemša porų, pasiskirsto ant veido labai gerai, tačiau sausas vietas paryškina, poras irgi. Spalvų pasirinkimas labai mažas, tik dvi. Maskavimo savybės pakankamai geros, labai didelių problemų neužmaskuoja, bet gerai išlygina veido spalvą ir paslepia raudonį. Mano spalva šviesiausia, puikiai tiko prie mano veido spalvos. Rezultatas ant veido man patinka tik iš tolo, žiūrint iš arti matosi sausos veido vietos. Pudra laikosi žymiai geriau nei Catrice pudra, man išsilaikė apie 6 valandas be birios pudros.

Lyginant su Catrice panašia pudra, galiu pasakyti, kad Catrice man patiko labiau, nes tinka visų tipų odai, neparyškina šerpetojimų ir sausų vietų, geriau maskuoja poras, didesnis spalvų pasirinkimas.

Manau essence pudra puikiai tiks riebios ir probleminės veido odos savininkėms.


PR Sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig