2015 m. balandžio 23 d., ketvirtadienis

Lancome Teint Miracle Skysta pudra (spalva 04 Beige Nature)


Mane labai džiugina kreminės pudros mėginukai, prieš perkant tai puiki proga išbandyti produktą namuose ir suprasti, tinka ar netinka. Kai kurie mėginukai būna net 5 ml, pilnas pudros dydis 30 ml, tai reiškia kad mėginuko užtenka keliems pabandymams. Šį kartą mano rankose Lancome Teint Miracle skysta pudra, galiu pasakyti, Lancome matiniai lūpų blizgesiai ir lūpų dažai man labai patinka, tačiau kreminių pudrų nebandžiau niekada. Aš jau išbandžiau, šiandien noriu pasidalinti savo nuomone su jumis.




Gamintojo aprašymas:


Teint Miracle 
Skysta pudra
Gražiausia oda, ta, kuri sveikai spindi ir gaiviai švyti.
2010 metais Lancôme sukūrė didžiulio populiarumo sulaukusią, natūralaus švytėjimo suteikiančią kreminę pudrą - Teint Miracle.
2014 metais pasirodė patobulina Teint Miracle versija, kuri atskleidė naują tobulos odos paslaptį - tokios natūralios, tarsi be jokio makiažo.
Lancôme sukurta Aura-Inside™ technologija suteikia odai 25% daugiau švytėjimo nei natūrali oda, be jokio makiažo. Sudėtyje yra perlinių pigmentų, oda atrodo stebuklingai. Labai gaivi tekstūra, intensyviai drėkina odą iki 18 valandų*, satininis, švytintis efektas išlieka iki 12 valandų**.
*Instrumentinis testas 24 moterys
**Savęs įvertinimas 112 moterų
Jeigu trokštate natūraliai atrodančio makiažo pagrindo, kuris tuo pačiu puikiai maskuotų odos netolygumus bei ilgai išliktų, stipriai drėkindamas odą - Lancôme Teint Miracle kaip tik Jums!

Sudėtis:



Talpa: 30 ml.

Kaina: 46,05 EUR

Spalvų pasirinkimas:



Mano spalva:






Rezultatas:

Be kreminės pudros:




Su Lancome Teint Miracle Skysta pudra 






Mano nuomonė:

Nors ant rankos pudros atspalvis atrodo labai jau tamsus ir oranžinis, ant veido pudra prisitaiko prie veido odos atspalvio ir atrodo tikrai gerai. Pudros konsistencija skysta, tepasi maloniai, suteikia veidui pudrinį efektą be blizgesio ir beveik be švytėjimo efekto. Pudra vidutiniškai maskuoja odos nelygumus ir trūkumus, lygina veido odą, paslepia poras. Mano oda su šia pudra atrodo tikrai labai gražiai, tačiau yra vienas minusas - pudra lieka ant drabužių ir telefono, nors ant veido laikosi pakankamai ilgai. Lancome Teint Miracle nekemša porų, spalvų pasirinkimas didelis. Mano manymu, pudra tiks normaliai-sausai veido odai.

Ar aš nusipirkčiau pilną pudros įpakavimą? Manau kad taip, tik pasirinkčiau vienu atspalviu šviesesnę spalvą.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig