2015 m. balandžio 20 d., pirmadienis

Savaitės anonsas






Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, kiekvieną dieną aš pradedu nuo orų prognozės, šaltis ir sniegas jau tikrai atsibodo, todėl pagaliau laukiu šilumos ir saulės. Taip pat noriu suplanuoti fotosesijas, geras oras tokiam reikalui labai svarbu. Praeitą savaitę mes nufilmavome pirmą klipo dalį apie blogą, kas gavosi, dar neaišku, tačiau aš jau turiu vilties šią savaitę pamatyti. Taip pat aš jau ruošiuosi į renginį "Popietė su dizainere Kristina Vikoren", aš  rašiau apie ją savo bloge, bus labai įdomu pamatyti juos drabužius ir susipažinti su ja asmeniškai.


Šią savaitę bloge apie:

MUA Šešėlius Glamour Days


Lush plaukų kaukę Retread



Ambroozija vonios druską su rožėmis iš prabangios linijos "Saulė"




Oriflame kūno balzamus:


 Dizainerę Kristiną  Vikoren


Ketvirtadienio rubriką Beauty Talk


Tęsiame pasakojimą apie Gosh naujienas:



Artdeco  Blossy Lip Volumizer


ANNY nagų laką iš Just Merred kolekcijos








Atliksime štai tokį makiažo variantą:



Nauji pirkiniai:

Ačiū labai Matrix ir Rasa kompanijos atstovams už galimybė susipažinti su naujienomis


Matrix naujieji produktai plaukų apimčiai


Rasa kųno kremas su argano aliejumi ir kūno losjonas su alijošimi

Mano kosmetikos pirkiniai:


Chanel Les Beige pudra


Seniai norėjau, pagaliau nusipirkau MAC veido pudra


Artėja vasara, todėl mano kosmetinėja daugėja produktų nuo celiulito. Mano mėgstamiausias kremas su celiulito Cistala Linija ir pabandymams Fitnes Body kūno šveitiklis



Aksesuarai:





Renzi aukštakulniai ryškiai salotinės spalvos iš naujausios kolekcijos. Galiu pasakyti, Renzi aukšta kulniai mano mėgstamiausi nes: 
jie labai patogūs,
išmeros atitinka, nepriklausomai nuo modelio, o patikėkite sunku nusipirkti batus per internetą, 
labai didelis batų pasirinkimas
su jais visad būsite dėmesio centre
tokių pat batų Lietuvoje neparduoda, todėl drąsiai galėsite jaustis išskirtinė




Michael Kors akiniai, pirkau www.ebay.com labai pigiai, todėl negalėjau nenusipirkti


Dar viena Kors rankinė: Michael Kors Large Hamilton Light Khaki spalvos


Vakar pamačiau PC Ozas Zaros parduotuvėje ir negalėjau nenusipirkti tobuli batai. Kaina 209 Lt.


Dabar suprantate kodėl aš taip trokštu šilumos? Vis laukiu tos dienos kai galėsiu užsidėti savo naujus drabužius ir aukštakulnius.

Tokia buvo mano savaitė,
Gero darbo ir skanios kavos
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig