2015 m. gegužės 18 d., pirmadienis

“Batiste Fruity and Cheeky Cherry” sausas šampūnas


Dar vienas atsiliepimas šiandien apie Batiste sausą plaukų šampūną. Lietuvoje šie šampūnai kainuoja labai brangiai, aš savo pirkau Lenkijoje vos už 12 zl, šiandien išsiaiškinsime, ar aplamai šampūnas vertas savo kainos.




Gamintojo aprašymas:




“Batiste Fruity and Cheeky Cherry” sausas šampūnas, pradėtas gaminti dar aštuntame
dešimtmetyje. Kultinis produktas - geriausias pasirinkimas greitam šukuosenos
patobulinimui, kai nėra galimybės pasinaudoti dušu.
Batiste sausas šampūnas panaikina riebalus nuo galvos odos ir plaukų
paviršiaus, juos atgaivina, suteikia švaraus žvilgesio ir tai atliekama be jokio
vandens. Keletas greitų papurškimų ir jūsų plaukai taps švarūs, gaivūs, atgaus
savo pirminę išvaizdą, padidės jų apimtis. Ir jokio jaudulio dėl riebaluotų plaukų!


Sudėtis:





Kaip naudoti:


Pasirinkimas:


Įpakavimas:






Konsistencija:




Mano nuomonė:

Mano galvos oda labai jautri, ne visi, nors ir brangūs sausi šampūnai man tinka ir patinka. Po naudojimo atsiranda niežulius ir pleiskanos, todėl su sausais šampūnais iš elgiuosi labai atsargiai, be reikalo nenaudoju. Tačiau pasitaiko dienų, kai sausas šampūnas tiesiog būtinas, plaukai per kelis minutes turi būti sutvarkyti ir neriebus, todėl būtent sausas šampūnas tokioje situacijoje yra nuostabus pagalbininkas. Pirmas sausas šampūnas mano kosmetinėje atsirado labai seniai, dar prieš gerus dešimt metų užsienyje nusipirkau sausą Klorane šampūnas, man jis buvo tobulas, tačiau kaina kiek per didele. Batiste pats populiariausias ir nebrangus sauso šampūno variantas, pasirinkimas labai didelis (ir šviesiems, ir tamsiems plaukams, ir apimčiai ir skirtingų kvapu). Aš pasirinkau šampūną su vyšnių kvapu, jis toks gaivus ir neerzina. Šampūnas labai greitai susitvarko su savo užduotimi, šaknys pasidaro tvarkingi labai greitai, tačiau apie plaukų blizgesį galima užmiršti, po naudojimo plaukai tamsa sausesni ir šiurkštesni. Be didelio reikalingumo naudoti nerekomenduoju, nors mano mama sausą šampūną naudoja plaukų apimčiai, jai labai patinka. Taip, jos plaukai trumpi ir nėra pažeisti. Naudoti, ar nenaudoti sausus šampūnus priklauso tik nuo jūsų. Batiste geriausias nebrangių šampūnų kategorijoje, tačiau nėra tobulas.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig