2015 m. gegužės 18 d., pirmadienis

Oriflame Giordani Gold antakių želė



Kosmetikos rinkoje atsiranda vis daugiau ir daugiau priemonių skirtų antakių priežiūrai ir formavimui. Tokia tendencija būtent todėl, kad antakiai užima vis didesnę ir svarbesnę vieta makiaže.  Jau seniai nebemadingi plonai išpieštoti, pieštuku nelygiai pravesti antakiai, antakiai turi būti natūralūs, dideli ir turi suteikti veidui cinkelį ir charakterį. Jeigu jūsų antakiai tvarkingi (o aš savo dar tvarkau ir auginu) rekomenduoju atkreipti dėmesį į antakių formavimo želę. Želė būna skirtingų rūšių: bespalvė ir su spalva. Oriflame naujiena - dviejų spalvų antakių želė, aš gavau testavimui Brown spalvą. Šiandien apie viską pašnekėsime plačiau.





Gamintojo aprašymas:


Lengva formulė prižiūrėti, formuoti ir turėti nuostabios formos antakius. Giordani Gold antakių želė sukurta, kad ilgiau išlaikytų. Specialiai sukurtas šepetėlis, kad puikiai ir tiksliai užteptumėte gaminį.

Spalvos: Blonde, Brown



Kaina: 8,90 EUR
 

Kur pirkti: www.oriflame.lt

Įpakavimas:








Splava: Brown



Mano nuomonė:

Antakiai tai veido rėmas, todėl gražūs ir tvarkingi antakiai labai svarbi makiažo dalis. Aš pastoviai žiūriu užsienio bloggerių tutorials kaip teisingai formuoti antakius. Tiesą sakant, per tą laiką daug ką išmokau, supratau kokios formos turi būti mano antakiai. Vis dar auginu, nes tai čia, tai ten plaukelių trūksta. Bet turint geros formos antakius nereikia nei pieštuko, nei šešėlių, užtenka tik paprasto žele formai sutvirtinti. (taip pat suprantu, kad ploni, pilnai išpešioti antakiai nėra gražu, antakių forma turi tikti prie veido, pabrėžti veido bruožus ir suteikti veidui charakterio).
 Oriflame naujiena - dviejų spalvų antakių želė (blond ir brown spalvos). Man labai patiko prabangus juodas su ausinėm detalėm įpakavimas, teptukas gerai pašukuoja, o želė suformuoja antakį. Man reikia dar gero mėnesio ar net kelių tam, kad naudoti tik antakių želę, kol kas formai suteikti aš naudoju Oriflame The One antakių rinkinuką. 
Šnekant apie želę, nuostabus dalykas, todėl auginame ir formuojame savo antakius taip, kad reiktų tik perbraukti su teptuku su žele ir jie taptų tobulais.

PS.  skirtingos antakių formos priklauosmai nuo akių tipo: man gražiausiai atrodo antros eilės paskutinis variantas.





PR Sample

SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig