2015 m. gegužės 24 d., sekmadienis

Chanel Blue Rhythm Summer 2015 Collection nuotraukos ir makiažas


Apie  mėlynos spalvos kolekciją aš jau pasakojau, mes jau net suradome panašių atspalvių nagų lakus, tačiau šį kartą, aš noriu įkelti Promo makiažus. Kai tik pamačiau promo nuotraukas, supratau , kad makiažai wow... Kokie šešėliai, kokio nerealaus atspalvio akių prevedimas ir kaip puikiai dera prie viso to permatomas lūpų blizgesys.



Aš pradedu nuo nuotraukų:










Plačiau apie kolekciją mes šnekėjome čia:

Chanel Blue Rhythm de Chanel Summer 2015


Mano nuomonė:

Nežinau kaip Jums, bet man makiažai pasirodė tobuli, jau įrašiau vienos spalvos mėlynus šešėlius ir akių pavedimą į norų sąrašą. Nagų lakas tikrai atrodo kiek kitaip, nei mano turimi, todėl kaip ištikima Chanel nagų lakų gerbėja, nusipitksiu. 

SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig