2015 m. gegužės 24 d., sekmadienis

Chanel Les Beiges Collection Summer 2015

Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, Chanel pašnekėsime apie Chanel naujas papildomas kolekcijas. Niekam ne paslaptis, Chanel išleidžia net kelias papildomas vasaros kolekcijas kiekvienais metais. Dažniausiai viena būna bronzerių, o kartais bronzinės pudros įeina į papildomą vasaros kolekciją. Šį kartą pas mus vėl nauja Les Beige kolekcija, juk Nude spalva madingiausia šį sezoną. Aš kiek galvojau, kokių spalvų ir atspalvių man reikia į kelionę, suprantu, kad tai bus Nude spalvos. Tokius atspalvius lengviau derinti, reikia vežtis mažiau kosmetikos priemonių, o svarbiausiai, šios spalvos idealiai paryškina įdegį.






Chanel Les Beiges 2015 Summer Collection







Healthy Glow Multi Colour Mariniere SPF 15 Powder – New & Limited Edition

  • No.01
  • No.02

Healthy Glow Sheer Powder – Limited Edition

  • No.25 (New Shade)



Healthy Glow Sheer Color Stick – New & Limited Edition

  • No.20
  • No.21
  • No.22

Healthy Glow Hydrating Lip Balm – Limited Edition

  • No.10

Levres Scintillantes

  • No.204 Rose Tendre
  • No.206 Beige Star

Le Vernis

  • No.655 Beige Rose (Limited Edition Europe)
  • No.659 Beige Pur
  • No.661 Precious Beige
  • No.663 Lovely Beige
Mano nuomonė:

Les Beige - tai spindesio suteikiančios pudros iš Chanel pagrindinės kolekcijos. Praeitą vasarą buvo išleistos ir limited edition keli variantai, aš net vieną turiu. galiu pasakyti, nieko ypatingo ten nėra, visiškai nesuprantu tokio susireikšminimo. Įdomiausiai atrodo multi stick - juos galima naudoti kai lūpų dažus ir skaistalus. Nagų lakai klasikinių Nude atspalvių -tokių mano kolekcijoje be galo ir krašto. O kas patiko Jums?


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig