2015 m. gegužės 17 d., sekmadienis

Giordani Gold Intense Shine nagų lakas


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien iš ryto noriu papasakoti apie Oriflame Goldani Intense Shine nagų lakus. Aš gavau testavimui visus atspalvius, bet šiandien tik apie 3 atspalvius papasakosiu plačiau. Kodėl? Tiesiog Oriflame lakai labai ilgai laikosi ant nagų, ir aš net dvi savaites taip ir nespėjau išbandyti visus atspalvius. Manau tai didelis pliusas. Taip pat labai gražus ir prabangus lakų įpakavimas ir nuostabiai ryškūs atspalviai.



Gamintojo aprašymas:


Giordani Gold Intense Shine nagų lakas
Nagų tobulumas skirtinguose atspalviuose. Ilgalaikis aukštos klasės spindesys stiprina ir apsaugo nagus nuo senėjimo požymių. Lakuojant nėra dryžių, nagų lakas atsparus skilinėjimams.

Spalvų pasirinkimas:





Kaina: 7,90 EUR

Kur pirkti: www.oriflame.lt

Aš gavau testavimui visus atspalvius, tačiau šiandien noriu papasakoti apie 3 Oriflame Gordani Gold nagų lakus:









TEA ROSE - labai graži, nude spalva su lengvu shimeriu. Nors aš labai mėgstu ryškius atspalvius, šita spalva tapo mano mėgstamiausia, aš lakavau nagus su ja net du kartus. Kai manęs laukia tiek nagų lakų testavimui, lakuoti du kartus tuo pačiu atspalviu labai didelė prabanga.






PASSIONATE RED - labai graži saldaininė raudona spalva. Tai ne mums įprastas kremas, lako tekstūra skysta, du sluoksniai gerai nulakuoja nagus, tačiau nago plokštė vos matosi. Man toks efektas labai gražus ir tinkamas vasarai.




NUBLE BURGUNDY - gražiausias kolekcijos atspalvis, tačiau labai kaprizingas. Lako konsistencija labai skysta, todėl reikia tam tikrų įgūdžių lakuojant nagus. Man teko kelis kartus taisyti kampučius. Bet spalva, spalva - tobula, daugiau nieko nepridursi, nei atimsi.







Mano nuomonė:


Mano pirmas gyvenime užsakymas iš Oriflame buvo medaus balzamas ir Giorgani kvepalai, tai buvo prieš gerus 15 metų. Tada kosmetikos pasirinkimas buvo labai mažas, Oriflame buvo tikras wow, tačiau dabar, kai rinkoje kosmetikos pasirinkimas labai didelis, Oriflame nenuleidžia savo pozicijų. Aš puikiai suprantu, kad užsakymas iš katalogo kiek apsunkina pirkimą. Aš pastoviai peržiūriu katalogus internete, bet kai šalia nėra žmogaus kuri pasiūlo, neužsakai nieko.  Oriflame produktai labai geros kokybė, ypač stebina naujienos. Aš jau pasakojau apie Giordani Gold naują mineralinį makiažo pagrindą, jis tobulas. Aš jau išnaudojau pusę buteliuko, man labai patinka tekstūra ir konsistencija. 

Šnekant apie Giordani nagų lakus, galiu pasakyti, man labai patiko įpakavimas - juodos spalvos dėžutės, gražus ir prabangiai atrodantys buteliukai, auksinės spalvos detalės. Dar vienas didelis ir svarbus nagų lakų įpakavimų pliusas - girdisi kai buteliukas užsidaro. Tai labai svarbu kad lakas neišdžiūtų ir neprastų savo tinkamos konsistencijos. Teptukas storas, leidžia nulakuoti nagus prie pat odelės. Lakas išsilaiko apie 3-4dienas nenaudojat jokių papildomų priemonių, tokiu, kad panaudojus lako pagrindą ir viršutinį sluoksnį, manikiūro gyvavimo laikas gali būti ilgesnis. Rekomenduoju  išbandyti, atspalviai labai gražūs, o kokybė verta dėmesio.

Kitą savaitę papasakosiu apie kitus atspalvius, gero savaitgalio

PR Sample




SHARE:

2 komentarai

  1. Niekada nesižavėjau Avon, Oriflame ir pan. kosmetika, bet O DIEVE, šitie lakai atrodo fantastiškaaaai!

    || Beauty Vibes ||

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kiekvienoje kosmetikos gaminančios kompanijos asortimente būna 'perliukų', šitų spalvų lakai vieni iš jų, nes šviesios spalvos per daug akvarelinės, spalvos ant nagų beveik nesimato.

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig