2015 m. gegužės 13 d., trečiadienis

H&M Vasara prasideda dabar (nuotraukos iš parduotuvės ir mano pirkiniai)


Šiandien labai trumpai apie H&M vasaros kolekciją ir mano pirkinius. Aš prisimenu kai H&M parduotuvė atsidarė Lietuvoje, aš ne nesupirkau nieko, visi drabužiai buvo tragiški ir išmeros labai didelės. Praėjo labai daug laiko, H&M asortimentas pasikeitė, atsirado labai gražių ir nebrangių drabužių. Šį vasaros kolekcija tiesiog tobula, man patiko beveik visi siūlomi drabužiai. Aš ruošiuosi po vestuviniai kelionei, važiuosiu Į Rodo salą (jau nusipirkome bilietus), todėl reikia daug įvairių drabužių laisvalaikiui. Mano pasirinktas viešbutis reikalauja formal apsirengimo vakarienei, todėl vešiu savo kotelines sukneles (viską parodysiu kai krausiu lagaminus), o šiandien trumpai apie pirkinius. Taip pat, labai smagu, kad H&M yra drabužių su dodele nuolaida, aš vakar Gedimino 9 parduotuvėje prisipirkau daug ir viskuo, o sumokėjau juokingus 13 EUR. 




Gamintojo nuotraukos:





O dabar nuotraukos iš parduotuvės:
















Na ir galiausiai mano pirkiniai:

balta suknelė ir maudymukas iš naujos vasaros kolekcijos, visos kitos prekės rastos per išpardavimą











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig