2015 m. gegužės 5 d., antradienis

Lip Smacker Cotton Candy lūpų balzamas


Labas rytas, mano brangieji, šiandien noriu jums papasakoti apie dar vieną nuostabų lūpų balzamą. Man labai patinka lūpų balzamų saldūs skoniai, todėl tik pamačius Lenkijoje Lip Smacker Cotton candy balzamą, dar ir rožinės spalvos, nusipirkau negalvodama, juk lūpų balzamų niekada nebūna per daug.

Gamintojo aprašymas:


Drėkinamieji lūpų balzamai suteikia ne tik ypatingą drėkinimą jūsų lūpoms, bet ir nuostabų skonį.



Skonių pasirinkimas:


Sudėtis:





Talpa: 4 gr.

Kaina: 7 zlotai

Kur pirkti: Hebe (Lenkija)

Įpakavimas:





Skonis:





Mano nuomonė:

Lūpų balzamų per daug niekada nebūna, jie pas mane visur, ir ant kosmetikos staliuko, ir kiekvienoje rankinėje, ir mašinoje. O ką daryti, jeigu mano lūpos greitai išsausėja? Labiausiai man patinka saldaus kvapo balzamai, todėl pamačius Lip Smacker balzamus nusprendžiau nusipirkti Cotton Candy (Bubble Gum skonio nebuvo). Balzamas pagamintas JAV, kvapas tikrai labai saldus ir primena cukraus vatos skonį, balzamo spalva šviesiai rožinė, truputi nudažo lūpas, tačiau labai stipraus atspalvio nesuteikia. Drėkinimas vidutiniškas, tačiau man labai patinka skonis, todėl užtepu balzamą kelis kartus per dieną ir lūpos taip greitai neišsausėja.

Rekomenduoju išbandyti, dėmesio verti lūpų balzamai.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig