2015 m. gegužės 10 d., sekmadienis

NENUPLAUNAMAS PLAUKŲ BALZAMAS „SAULĖ“ su rožių absoliutu ir šilku




Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien sekmadienis,  oras nuostabus, labai skani mano rytinė kava ir puiki nuotaika, todėl noriu jums šiandien papasakoti apie nenuplaunamą plaukų balzamą iš prabangios Ambroozijos linijos "Saulė" su rožių absoliutu ir šilku.





Gamintojo aprašymas:



Neriebi, plaukų neapsunkinanti priemonė puikiai atstato plaukų drėgmės balansą, šilko proteinai glotnina plauką, suteikia jiems lankstumą, keratinas suteikia plaukams žvilgesį ir sveiką išvaizdą, subalansuotų aliejų mišinys stabdo plaukų slinkimą.

Sudėtis:

Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Argania spinosa, Simmondsia chinensis, Hydrolyzed Keratin, Medicago Sativa (Alfalfa) Extract, Salvea sclarea l., Citrus bergamia, Citrus lemon l., Citrus aurantium, Cananga odorata (Lam.), Rosa damascena. * Eco-cert certifiedDamaskinių rožių vanduo, augalinis glicerinas, argano aliejus, jojoba aliejus, keratinas, skystas šilkas, kosmetinis kofeinas, vitaminas A, natūralūs eteriniai šalavijų, bergamotės, citrinų, apelsinų, Ylang Ylang aliejai, rožės absoliutas.

Naudojimas:

Nedidelį kiekį priemonės tolygiai paskirstykite ant švarių plaukų arba/ir purkškite ant galvos odos, nenupaukite. Prieš naudojimą rekomenduojame atlikti odos jautrumo testą.

Talpa: 50 ml.

Kaina: 22 eur

Kur pirkti: www.ambroozija.lt

Įpakavimas:











Mano nuomonė:


Jus puikiai žinote, kad man labai patinka Ambroozija "Saulė" linijos produktai, jie turi teigiamą poveikį mano odai (ypač naujas drėkinamasis veido kremas) ir sielai (kūno kremas ir vonios druska su rožių žiedlapiais ir rožių absoliutu), tačiau natūralius plaukų priežiūros produktus aš vertinu labai skeptiškai. Bandžiau labai daug natūralios sudėties šampūnų - mano plaukams netinka, balzamai ir kaukės reikia naudoti labai saikingai ir atsargiai, nes ten vietoje silikonų, natūralūs aliejai, kurie gali stipriai riebinti plaukus. Tačiau naudoti natūralius aliejukus ir hidrolatus plaukų priežiūrai galima visada. O jeigu dar priemonė kvepia rožėmis, ji būtinai turi man patikti.
Šnekant apie Ambroozija liniją "Saulė", noriu trumpai pakomentuoti įpakavimus: sunkūs, stikliai ir violetinio stiklo, kiekvienas buteliukas atrodo labai kokybiškai, o priemonę naudoti tikrai patogu. Nenuplaunamas balzamas - tai labai lengvas, plaukus neapsunkinantis vandenukas. Kvapas - rožių. Poveikis - plaukai tampa švelnesni, nepraranda apimties, sausiems plaukams balzamas suteikia žvilgesio ir drėkinimo efektą. Aš naudoju balzamą taip: purškiu ant visų plaukų (mano plaukai ypatingai sausi, todėl juos apsunkinti aš nebijau), į plaukų šaknis balzamą įmasažuoju. Žinote, ką labiausiai mėgsta jūsų plaukai? Galvos masažą? Taip stimuliuojami plaukų šaknys, plaukai geriau auga ir mažiau slenka.

Ambroozija nenuplaunamas plaukų balzamas puikiai tiks visų tipų plaukams, tiesiog riebiams plaukams reikės naudoti jo žymiai mažiau, o rožių kvapas plaukuose lieka dar ilgai. Rekomenduoju išbandyti.



PR Sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig