2015 m. gegužės 3 d., sekmadienis

Pirkiniai - Lenkija (Hebe ir Rossmann)



Kaip ir žadėjau, noriu parodyti ką vakar pirkau Lenkijoje. Pradėsiu nuo pradžios: labai norėjau važiuoti Į Varšuvą šį savaitgalį, bet pasirodo šventės, pusė parduotuvių nedirba. Šeštadienį iš ryto sugalvojau nuvažiuoti iki Suvalkų, tikslas pažiūrėti kur užsakyti vestuvinius žiedus, pasirodo mano mėgstama parduotuvė turi filialą būtent ten (Suwalki Plaza), bet kokiu atveju žiedus reikia užsakinėti, laukti 3 savaites, o po to važiuoti atsiimti. Klausimas su vestuviniais žiedais išspręstas, tačiau be pirkinių aš išvažiuoti negalėjau. Anksčiau ten buvo viskas pigu, dabar viskas ypatingai pigu. Apie maistą ir maisto produktus aš nešnekėsiu, tačiau noriu parodyti savo kosmetikos pirkinius ir įkelsiu nuotraukas, kurias padariau HEBE parduotuvėje, gal užmatysite ką nors dominančio.







Aš visada važiuoju į Suwalki Plaza, čia nėra didelio drabužių pasirinkimo, tačiau yra HEBE ir Rossmann parduotuvės, o ko daugiau reikia Beauty Bloggeriui. ;-)

Aš pradėsiu HEBE parduotuvės nuotraukų:








Ziaja saulės produktų linija. Tikiuosi link vasaros bus ir pas mus, nes kainos nuo 6 zl.


Ar man atrodo, ar Lirene Lenkijoje kainuoja pigiau?



Nuostabios vienkartinės kaukės, perku pastoviai.

Ziaja intymios higienos priežiūros linija. Pasirinkimas milžiniškas.



na dabar apie pirkinius:

Veneziana pėdkelnės po 8 zlotus ir kojinės po 18 Zlotus


Tiesą sakant tokių Ziaja produktų aš nesu mačius: aš nusipirkau Ziaja serumą nuo celiulito, nuo strijų ir stangrinamąjį kremą krūtinei, taip pat veido pilingą su žaliųjų alyvuogių ekstraktu. Kainos nuo 6 iki 12 zlotų


Baby Lips Electric, labai seniai norėjau nusipirkti iš ebay.com, bet kam, jeigu yra Lenkijoje (kaina 10 zl). Taip pat pirkau į mašiną pabandymams Lip Smacker lūpų balzamą (kaina vos 6 zl), Ziaja vienkartinės kaukes ir Chi plaukų mini aliejuką-serumą (kaina 6,99 Zl), Biosilk aliejukas kainuoja 5.99 zl)


Buvo Batiste sausų šampūnų išpardavimas, kaina 11 zl. hebe parduotuvėse labai didelis Korėjietiškų kaukių ir kosmetikos pasirinkimas, aš išsirinkau enziminį veido pilingą Purederm (kaina apie11 zlotų), o plaukų želę ir Nivea kūno kremą gavau dovanu. 


Rossmann

Aš pirmą kartą kai buvau Rossmann nusipirkau Big Active Arbatą paragavimui, man labai patiko ir skonis ir efektas, o labiausiai kaina po 4 zl.  (skonis tikrų greipfrutų arba ananasų), šį kartą nusipirkau žymiai daugiau.


na ir galiausiai Eveline priemonės nuo celiulito, buvo išpardavimas po 8 zl.


Tokie buvo mano pirkiniai, tikiuosi buvo įdomu pažiūrėti, jeigu yra klausimų, mielai atsakysiu.























SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig