2015 m. gegužės 12 d., antradienis

PUPA waterproof eyeshadow Made to Last - akių šešėliai (daug nuotraukų)



Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, aš jau džiovinu plaukus, lakuoju nagus ir išbėgu į prezentaciją, o šiandien jūsų rytiniam skaitymui siūlau mano naują įrašą apie nuostabius PUPA vandeniui atsparius, įvairių atspalvių kreminius šešėlius -pieštukus. Aš gavau testavimui visus atspalvius, todėl ilgai žiūrėjau į dėžutę, niekaip negalėjau pasirinkti atspalvio, nuo kurio pradėti testavimą.

Gamintojo aprašymas:






Naujos kartos akių šešėlių formulė, kuri užtikrina ilgai išliekantį efektą, vandeniui atspari formulė, makiažas išsilaiko visą dieną jokių kompromisų. Atsparūs vandeniui, šilumai ir drėgmei.
Minkšti, šilkiniai ir pigmentuotos tekstūros.
Labai praktiškai ir lengvai naudojami, smailus šešėlių galiukas leidžia nubrėžti bet kokio storumo liniją.
Įpakavime yra drožtukas.

Kur pirkti:  Kristiana, Kosmada

Įpakavimas:

(mano dėžutė testerinis variantas)








Spalvos:









001 Flash White
002 Soft Pink
003 Nude Gold
004 Golden Brown
005 Desert Taupe
006 Bronze Brown
007 Emerald
008 Pool Blue 
009 Atlantic Blue
010 Shocking Violet
011 Metal Grey
012 Extra Black

Rezultatas:

001 Flash White ir 003 Nude Gold





002 Soft Pink ir 006 Bronze Brown




007 Emerald



008 Pool Blue




Sumaišome kartu atspalvius 007 Emerald ir 008 Pool Blue:



009 Atlantic Blue






O štai labai paprastas Smokey Eyes variantas:

011 Metal Grey ir 012 Extra Black



Mano nuomonė:

Tiek makiažo variantų sugalvojau aš, tačiau šių pieštukų galimybės beribės, spalvos labai ryškios ir tobulos. Man patiko visos, pieštukus galima naudoti ir solo (vieną spalvą), ir maišyti kartu, labai lengvai brėžti linijas norimo storio, ir tušuoti kaip akių šešėlius, ir daryti smokey eyes makiažus. galiu pasakyti tik tiek... wow... nuostabios kokybės šešėliai. Spalvos labai pigmentuotos, tepasi labai lengvai, naudojasi taupiai. Pieštukai yra atsparūs vandeniui, todėl juos nuvalyti sunku (jie laikosi savo vietoje visą dieną nepriklausomai nuo oro sąlygų), aš naudojau specialų skystį. Man be galo patiko ryškūs atspalviai (Emerald ir Pool Blue), o taip pat tobulas Bronze Brown ir Extra Black, tokių gražių, tiesių lengvai pravestų linijų aš niekada neturėjau, o jas pravesti užtrukau vos kelias sekundes. Kaip aš jau pasakojau, šešėliai puikiai tušuojasi, todėl įmanoma padaryti Smokey Eyes variantus (ir ryškius ir klasikinius).

rekomednuoju išbandyti, dėmesio verta naujiena.

PR Sample
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig