2015 m. gegužės 11 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai




Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, mano pasiruošimas vestuvėms eina pilnu tempu. Pagal straipsnių skaitomumą, matau kad Jums irgi labai įdomu, todėl bandysiu daugiau papasakoti apie smulkmenas, kurios buvo įdomios ir svarbios man: apie vestuvinę kelionę, apie žiedų pasirinkimą, apie vyriškus kostiumus (ką ir kur apsimoka pirkti), apie gėles ir pan. Aišku, per savaitę visko nenupasakosi, tačiau palaipsniui viska sužinosite. Taip pat savaitgaliais bus dar viena rubrika "Diena mieste", papasakosiu apie miesto aktualijas, mano išbandytas valgymo vietas ir mano drabužių derinukus. PS. Miestas nebūtinai bus Vilnius, bus ir Kaunas, ir Klaipėda ir kiti Lietuvos ir užsienio miestai. Manau Jums tikrai bus įdomu. Na o šią savaitę bloge daugiau dėmesio skirsiu kolekcijoms: lūpų dažams, pieštukams, nagų lakams. Įdomiau skaityti, kai visi atspalviai yra vienoje vietoje. Mano mėgstamiausia bloggere yra http://www.temptalia.com , reikia lygintis į geriausius, tačiau neprarasti savęs.






Šią savaitę bloge papasakosiu apie PUPA I'm PUPA lūpų dažus, patikėkite, labai sunku padaryti vienodas kiekvienos spalvos lūpų dažų nuotraukas ir skirtingus makiažus.



Antradienį dalyvauju SKINCODE spaudos konferencijoje


Papasakosiu apie akių spalvą keičiančius lęšius AIR OPTIX COLORS (spalva Sterling Grey) iš http://www.gerilesiai.lt/lt/


Apie naujos kolekcijos Oriflame nagų lakus Gordani GOLD



Apie PUPA pristatomą naujieną  - vandeniui atsparius PUPA akių pieštukus MADE To LAST


Apie Oriflame antakių želę Gordani Gold


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk


Apie Golden Silk Žaliojo molio ir dumblių kaukę iš www.groziosimfonija.lt




Gosh pristatomą naujieną - GOSH Giant Blush


Pie Make Up facility blakstienų tušą












Testavimui:

Aš labai apsidžiaugiau PUPA kompanijos dovanomis, labai patiko kaip stilingai supakuotos dovanos, o svarbiausiai - gavau foninį popieriuką PUPA kosmetikos fotografavimui


Dovanos iš arčiau:

PUPA Snow Queen dušo želė ir kūno losjonas
PUPA raudonos spalvos stilinga kosmetinė
PUPA Like a Doll kreminė pudra fluidas
PUPA Like a Doll kompaktinė pudra
PUPA Base Prime - makiažo pagrindas
PUPA Ultraflex Mascara - blakstienų tušas




Labai malonios dovanos iš Eurovaistinės:

Bioderma Node S - plaukų šampūnas ir kaukė sausiems ir pažeistiems plaukams,
Vichy Idealia Skin Sleep - naktinis veido kremas (aš edu bandžiusi serumą, man jis buvo tobukas, todėl su malonumu testuoju šį kremą ir greitai parašysiu atsiliepimą)

Klorane plaukų šampūnas ir balzamas


Nuostabus Ambra kvapas namams ir mano mėgstamas saldus ir gurmaninis Šokolado kvapas (kvepalai) iš http://promoaroma.lt





Nauji pirkiniai:

Aš pasakojau, o gal ne, kad man labai patiko Benefit lūpų blizgesiai. Pigesnė variacija L.A. Girls Glazed lūpų blizgiai. Aš pirkau ryškius atspalvius, spalva tiesiog fantastika.


Iš Martynos parduotuvės: Markell plaukų kaukė ir laminavimo kremas. Kremą aš jau beveik išnaudojau, pasistengsiu šią savaitę apie jį trumpai papasakoti, o taip pat Eveline Slim kremui buvo didelė nuolaida, dar nusipirkau veido vaško juosteles.






Tokia buvo mano savaitė, 

Ačiū, kad skaitote










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig