2015 m. liepos 13 d., pirmadienis

Avon ideal flawless CC colour corrector pearls ir palyginimas su Guerlain In the Air meteoritais


Savaitgaliais kartais norisi pailsėti nuo kompiuterio, bet sąžinė man neleidžia visai nerašyti. Juokais juokais, bet paskutiniu metu keturi straipsniai į blogą mano tapo norma. Jeigu to nepadarai, laiko lieka labai daug, norisi kažką veikti, važiuoti į fotosesijas, rodyti naujus drabužių derinukus, ieškoti naujų kvapų ir naujų kosmetikos ženklų. Šiandien  dar vienas straipsnis apie Avon veidui suteikiančius spindesio rutuliukus. Šnekant apie rutuliukus, man iš karto ateina mintis apie Guerlain Meteoritus. Tačiau tai klasiką, už kuria dažnai tenka pakloti labai didelę pinigų sumą. Ar gali Avon  perliukus galima palyginti su Guerlain meteoritais? Aš ištraukiau iš savo kosmetinės labai panašių atspalvių Guerlain In the Air limituoto leidimo meteoritus.





Gamintojo aprašymas:




Suteikite odai spindesio.
Dėžutėje rasite mažų itin švelnios spindesio suteikiančios pudros rutuliukų (5 atspalvių). Lengvi ir paprasto naudojimo. Perbraukus per juos šepetėliu, spalvos susimaišo, o užtepus ant veido, puikiai išryškina bruožus. 
Galima tepti ant viso veido arba tik ant skruostikaulių. 

Įpakavimas:






Spalva:





Palyginimas su Guerlain in the Air limituoto leidimo meteoritais, būtent jie atrodo panašiai:





Rezultatas:






Mano nuomonė:

Aš net nesitikėjau, kad rutuliukų spalvos Avon ir Guerlain meteoritų beveik vienodi. Tiesiog Guerlain burbuliukai didesni, kietesni ir sunkiau perduoda atspalvį, taip pat turi pavienius blizgučius. Avon burbuliukai mažesni, minkštesni ir neturi blizgučių, tai tiesiog perlamutrinės dalelės, kurių visai nesimato. Šnekant apie įpakavimą, nieko nepridursi, Guerlain atrodo žymiai geriau, tačiau ir jų kaina 8 kartus brangesnė, čia už įpakavimą ir kvapą reikia sumokėti. Dabar apie rezultatą: Avon burbuliukai gerai pigmentuoti, tačiau žalios spalvos turi per daug. Ant mano veido (aš naudojau skruostams paryškinti) atrodo kaip žalsvos spalvos dėmė. Žalia spalva koreguoja raudonį, todėl manau bus tikru atradimų toms, kas turi su tuo problemų. Suteikia veidui vos matomą spindesio efektą.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad Guerlain ir Avon burbuliukų spalvos identiškos, tiesiog Guerlain tinka bet kokiam veidui, nes pigmentacija nėra tokia stipri, kaip Avon, o Avon burbuliukai bus tikru atradimų merginoms, kurios turi problemų su raudoniu.



PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig