2015 m. liepos 4 d., šeštadienis

Avon Kvapusis vanduo „Little Black Dress Eau Fraiche“


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu papasakoti apie naujus Avon Liitle Black Dress eau fraiche kvepalus. Aš pati tik šiandien susimasčiau, ką reiškia eau fraiche. Bandysime kartu išsiaiškinti. Nes Eau Fraiche kvepalų variacijas turi daugumą kvepalų kompanijų, pradedant nuo Chanel.





Gamintojo aprašymas:



Naujas mūsų populiariausios kolekcijos aromatas džiugina maloniu saulėtų citrusų gaivumu, rožinių žiedų subtilumu ir perregima muskuso šiluma. Tobulai tinka vasarą.

Rytų-gėlių-gaivos kategorija

Kvepalų natos:



Sultingų citrinų aliejus, rausvasis bijūnas, muskusas



Talpa: 50 ml.

Kaina: 20,50 EUR (su nuolaida 11,99 EUR)

Kur pirkti: www.avon.lt

Įpakavimas:









Mano nuomonė:

Pradėsime nuo pradžios: Little Black Dress Eau Fraiche iš gausios Little Black Dress kvepalų šeimos. Aš prisiminu prieš gerus dešimt metų, Avon išleido savo pirmąjį BD klasikinį kvapą, jis buvo nuostabus, manau ir lieka tokiu iki šiol. Mano mama pastoviai perka būtent šios kvapus, nežiūrint į tai, kiek kvepalų dovanoju jai aš. Vėliau atsirado kvepalų variacijos: Red dress, White dress, Golden dress. Šį vasarą Avon pristatė klasikinio Black Dress Eau Fraiche variaciją. 
Aš pabandžiau išsiaiškinti, ką tai reiškia. Pasirodo EDP (kvepalai) 25-15% aliejų ištirpintų alkoholyje, Eau Fraiche turi savo sudėtyje tik 3% ir mažiau procentų aliejų ir alkoholio, todėl tokie kvapai rekomenduojami vasarai, jie nėra ypatingai stiprūs, dažniausiai vaisių-uogų kvapai.

Kvepalų sudėties koncentracijos lentelė:

Eau Fraiche (Usually 3% or less perfume oil)

Eau de cologne - EDC (2 - 5% perfume oil)

Eau de toilette - EDT (4 - 10% perfume oil)

Eau de parfum - EDP (8 - 15% perfume oil)

Soie de Parfum (15 - 18% perfume oil)


Avon Little Black dress Eau Fraiche įpakavimas paprastas, stiklinis buteliukas. Atrodo pakankamai gražiai, naudoti patogu. Kvapas žalias, tačiau nėra labai ilgai skambantis. Man labiausiai primina Byredo Green kvapą. Aš jaučių žolę, bijūnus ir po kelių minučių ateina muskuso kvapas. Kvapas nėra saldus, labiau gaivus ir visiškai 'žalias'. Ant kūno kvapas išsilaiko apie dvi valandas. Puikiai tinka vasarai, kai labai karšta, stiprių kvapų naudoti nerekomenduojama. Aš irgi už lengvus kvapus vasarai, pagailėkite aplinkinius žmones ;-)




PR Sample
SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig