2015 m. liepos 3 d., penktadienis

BUK Skydance nagų lakas


Vakariniam skaitymui siūlau mano naują įrašą apie BUK nagų laką. BUk lakas kainuoja nebrangiai, tikriausiai pigiau nei Catrice ir essence, o kaip dėl kokybės? Šiandien pabandysime tai išsiaiškinti kartu.





Talpa: 10 ml.

Kaina: apie 6 lt.

Rezultatas:






Mano nuomonė:

Ne visada pigiai yra gerai, šį kartą pigiai negarantuoja geros kokybės. Įpakavimui aš pretenzijų neturiu, lako konsistencija irgi pakankamai gera, tačiau lygiai nulakuoti nagų man nepavyko. Kodėl? Nesuprantu. Pirmas sluoksnis dengiasi nelygiai, tačiau antras ištaiso visus nelygumus, bet nulakuoti prie nagų odelės lygiai ir gražiai nepyksta. Gal dėl teptuko? Jis labai paprastas, mažas ir su juo dirbti man buvo sunkoka.
Pliusas - nuostabiai graži raudona spalva, kreminė, be shimerio ir blizgučių. Ar rekomenduoju šį laką? Tiesą sakant nežinau, nuvertinti visą spalvų paletę dėl vienos blogos patirties aš negaliu, pabandysiu nusipirkti pabandymams kito atspalvio BUK nagų laką, tada galima bus spręsti.
O jus bandėte BUK nagų lakus? Kaip Jums?


PR Sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig