2015 m. liepos 3 d., penktadienis

Make up Factory shimmer lip tube (spalva clear silver)



Prieš kiekvieną sezoną daugelis iš mūsų sutvarko kosmetinę, prieš vasarą kosmetinėje atsiranda daugiau lūpų blizgesių, ryškių šešėlių, spalvotų blakstienų tušų. Aš peržiūriu kosmetinę kiekvieną savaitę, priklausomai nuo planuojamų straisnių į blogą, o Make Up Factory lūpų blizgesys gyvena mano kosmetinėje jau seniai. Būtent dėl savo neutralios spalvos, gražios tekstūros ir blizgučių,  jis tinka prie bet kokio makiažo, ypač kai jau padažei akis ryškiai ir ieškai lūpoms neutralaus
 atspalvio. Būtent šį blizgesį aš pasiėmiau su savimi į kelionę. Šiandien apie viską papasakosiu plačiau.





Gamintojo aprašymas:


Unikalus silikono aplikatorius.
Inovatyvi pakuotė.
Naujos  pakuotės dėka priemonę labai lengva naudoti.
Lenktas, minkštas silikoninis aplikatorius  užtikrina tolygumą ir tikslumą.
Sudėtyje yra perlamutrinių dalelių, kurios vizualiai padidina lūpas.
Sudėtyje yra alavijų ekstraktas, kuris puikiai drėkina ir maitina lūpas.

Spalvų pasirinkimas:




Įpakavimas:








Spalva:





Rezultatas:









Mano nuomonė:

Rezultatas ant lūpų man labai patinka, spalva labai neutrali, tinka tiek dieniniam, tiek vakariniam makiažui, jeigu  paryškinti akis. Lūpų blizgesio įpakavimas patogus, aplikatorius plastikinis (silikoninis), lenktas, leidžia tiksliai nudažyti lūpas. Blizgesys neturi nei metinio, nei pipirinio skonio ir kvapo, tai,  žadėtas lūpų didinimas - tik kosmetinis reiškinys. Bet stebuklas - lūpos tikrai atrodo didesnes, tikriausiai tai spindinčių dalelių dėka. Make Up Facrory lip tube konsistencija tiršta, tačiau nelipni. Spalva ant lūpų išsilaiko apie valandą, po to blizgesys susigeria į lūpas. Blizgesys visiškai išnyksta po gerų keturių valandų. Blizgios dalelės labai smulkios, ant lūpų nesijaučia.
Rekomenduoju, man lūpų blizgesys labai patiko.

PR Sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig