2015 m. liepos 27 d., pirmadienis

Essence Urbaniced Fall 2015 Collection


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, ne pirmadienio be essence ir Catrice naujienų. Man šį kolekcija patiko net labai, todėl rašau su dideliu malonumu. Urbaniced stilius man tikrai prie širdies, jaunatviškas gatvių stilius jau seniai užkariavo mano širdį. Tiesą, ne visada jis tinka moterims virš 30 -ties, tačiau nusipirkti ryškios kosmetikos niekas nedraudžia.


Street Style Eyeshadow – New & Limited Edition


Spalvos:
  • 01 City girls rule!
  • 02 The happy direction
  • 03 For city-kittys only!

Graffiti Ink Eyeliner – New & Limited Edition

  • 01 For city-kittys only!


Lip Cream – New & Limited Edition

Spalvos:
  • 01 Go for a stroll
  • 02 Turn heads, baby!


Blush – Limited Edition


  • 01 The sunny side of the street

Street Style Highlighter – New & Limited Edition


  • 01 The Happy Direction

Nail Polish – Limited Edition



Spalvos:
  • 01 Freak out!
  • 02 Turn heads, baby!
  • 03 Fun and the city
  • 04 City girls rule!

Top Coat – Limited Edition


  • 01 Be my town homie!

Nail & Cuticle Tattoo Liner – New & Limited Edition

  • 01 That´s art!


Like an Uptown Girl Fragrance – New & Limited Edition (10 ml)




Like an Downtown Girl Fragrance – New & Limited Edition (10 ml)



Purse – Limited Edition


  • 01 Bag it up!

Mano nuomonė:

Man be gal patiko lūpų kremai, jau seniai norėjau išbandyti Lip Tar kremus, tačiau manau verta pradėti nuo pigesnio varianto. Nors skaitalai ir švytėjimo suteikianti pudra jau matyti variantai (ir spalvos ir dizainas), vistiek atrodo įdomiai. O nagų lakai su viršutiniu sluoksniu tikrai į norų sąrašą. Aš nežinau, ar bus pristatyta kolekcija Lietuvoje, jeigu ir ne, žinau pas ką prašyti kad atsiųstų.


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig