2015 m. liepos 28 d., antradienis

GlissKur Ultimate repair plaukų kaukė


Juokais juokais, tačiau kartais parduotuvėse parduodamos kaukės kurios vertos dėmesio. Aš labai ilgai naudojau GlissKur Silk serijos plaukų priežiūros produktus, šiuo metu parduotuvėje liko tik purškiamas nenuplaunamas balzamas, o labai gaila. Rožinės Silk linijos GlissKur priemonės buvo mano mėgstamiausios. Šį kartą musprendžiau išbandyti naujieną (na kiek jų galima, nes man atrodo vienas gamintojas kopijuoja kito gamintojo produktus. Išleido vienas plaukų liniją su aliejais, po to su šilku ir pan., ir visi gamintojai stengiasi išleisti į rinką panašius produktus) sausiems ir pažeistiems plaukams.

Gamintojo aprašymas:


"Gliss Kur Ultimate Repair" nuo pažeidimų sauganti plaukų kaukė labai pažeistiems, sausiems plaukams. Ypač veiksmingas junginys  su 3X Labiau Koncentruotu skystojo keratino kompleksu giliai atrkuria plaukų struktūrą keratimu.





Sudėtis:



Talpa: 200 ml

Kaina: apie 5 EUR

Produktų pasirinkimas:



Įpakavimas:



Konsistencija:





Mano nuomonė:

Dar viena labai gera silikonine plaukų kaukė. Pliusas: neriebi, grietinės tirštumo konsistencija, kuri labai lengvai pasiskirsto ant plaukų. Užtenka labai mažo kiekio tam, kad plaukai po naudojimo būtų šilkiniai. Dar vienas pliusas - kaukę reikia laikyti vos vieną minutę, idealus variantas skubantiems vietoje plaukų balzamo. Minusas - kaukės kvapas, kažkoks saldus, tačiau nėra ypatingai malonus.
Po naudojimo mano sausi ir pažeisti plaukai tampa šiliniais, tačiau nėra riebūs, kaip po aliejinių kaukių naudojimo. Kaukė švelnina, maitina ir tiesina plaukus, tačiau nepasunkina. Man Ultimate Rerair kaukė labai patiko, būtų tobula, jeigu ne kvapas. Rekoemdnuoju kaukę sausiems ir labai pažeistiems plaukams, kitų tipų plaukams kaukė bus per sunki.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig