2015 m. liepos 31 d., penktadienis

Sincero Salot Effect Matt nagų lakas M9


Ar Jus mėgstate matinės spalvos nagų lakus? Aš dar nežinau, iš vienos pusės labai gražiai atrodo ant nagų, greitai išdžiūsta, o iš kitos - laikosi labai trumpai. Šiandien apie Sincero Salon matinius nagų lakus pašnekėsime plačiau.

Taip atrodo Sincero nagų lakų stendas:





Talpa: 11 ml.

Kaina: 2,89 EUR

Įpakavimas:






Teptukas:


Rezultatas:




Mano nuomonė:

Šviesūs atspalviai labai kaprizingi, aš jau nešneku apie matinius. Kiekvienas lakavimo trūkumas labai stipriai matosi. Aš  stengiausi lakuoti nagus atidžiai, tačiau gavosi taip. Bendroje sumoje, aš likau patenkinta. Labai graži, šviesiai mėlyna su pilku tonu lako spalva, atrodo tobulai ant įdegusių rankų ir idealiai tinka vasarai. Nagų lako buteliukas gražus, matinis, teptukas plokščias ir patogus. Lako konsistencija kiek per tiršta, toks įspūdis - tu lakuoji nagus, o lakas tuoj sustings, bet čia visų matinių lakų bėda. Tačiau didžiausias pliusas - man užteko tik 2-jų lako sluoksnių, ir jie išdžiuvo per 5 min. Toks variantas idealiai kai skubi kur nors, o manikiūro labai reikia. Mano manikiūras išsilaikė apie dvi dienas, kiek trumpai, bet aš nenaudojau viršutinio sluoksnio (jo aplamai naudoti negalima, nes gausis įprasto lako efektas)

Apibendrinat noriu pasakyti, kad lakas man patiko, turiu dar vieną labai ryškios spalvos matinį laką, kurį greitai parodysiu Jums.


PR Sample













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig