2015 m. liepos 29 d., trečiadienis

Zepter "Swisso Logical" valomasis pienelis ir tonizuojantis losjonas


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu Jums papasakoti apie nuostabius Zepter veido priežiūros produktus. Paskutinės dvi savaitės veido priežiūrai naudojau tik šitos produktus, taip pat drėkinamąjį veido kremą ir serumą. Galiu pasakyti, skirtumas yra. Šiandien apie viską papasakosiu plačiau.




Gamintojo aprašymas:



„SWISSO LOGICAL“, TŪKSTANČIO IR VIENOS EŽIUOLIŲ PASLAPTIES ŽINOVAI
Odos priežiūros gaminių serija SWISSO LOGICAL pagaminta iš augalinių baltymų ir šviežiai nuskintų Šveicarijos Alpėse auginamų ežiuolių. Ji apima įvairias linijas, pritaikytas visos šeimos poreikiams: odos priežiūros, ACTIVE SPA, BABY ir PHILIP vyrams. Dekoratyvinės kosmetikos priemonės SWISO LOGICAL EXXXTRA. Aukščiausios kokybės veikliosios medžiagos vienu metu gražina ir saugo jūsų odą.











Zepter Swisso Logical Valomasis pienelis 




Nuvalo nešvarumus, atsiradusius dėl aplinkos teršalų ir dulkių. Šviežių ežiuolių ekstraktas stimuliuoja ir stiprina natūralią odos apsaugą.

Sudėtis:



Talpa: 125 ml.

Kaina: 24 EUR

Konsistencija:





Zepter Swisso Logical Valomasis tonizuojantis losjonas







Nuvalo nešvarumus, stimuliuoja, gaivina ir stiprina natūralią odos apsauga.



Sudėtis:




Talpa:125 ml.

Kaina: 21 EUR

Konsistencija:





Mano nuomonė:

Man šveicariška kokybė visada pasitvirtina, taip, sutinku, priemonės kainuoja nemažai, tačiau šį kartą išlaidauti vertą. Dar mano senelė kažkada pasakė, kad pinigai turi būti ne piniginėje, tavo veidas turi būti vertas milijono. Pilnai sutinku, aš niekada negailėjau pinigų veido priemonėms nusipirkti. 
Veido valymas - tai pats svarbiausias veido priežiūros procesas, juk netinkamai nuvalytas veidas gali tapti labai didele problema, atsiranda spuogai ir inkštirai, joks kremas nepadės. Šiandien noriu papasakoti apie Zepter valomąjį pienelį ir tonizuojantį losjoną.
Aš jau išbandžiau beveik visas gautas testavimui veido priežiūros linijos produktus, ir galiu pasakyti, man patinka. Svarbu tik atrinkti tuos produktus, kurie tinka būtent tavo veidui (apie tai mes su jumis dar pašnekėsime, aš planuoju apsilankyti Zepter ofise Vilniuje, ten galima ištirti veido būklę su daugiafunkce profesionalia diagnostikos sistema Zepter SKIN PRO), o kol kas apie šių produktų privalumus.
Man labai patiko Swisso Logical priemonių kvapas - saldokas, vos jaučiamas, patinka kad priemonės nesausina veido odos, tonizuojantis losjonas tonizuoja, o nesutraukia veido odos. Pienelis labai švelniai valo visus nešvarumus, aš naudoju jį ne tik veido, bet ir akių makiažo valymui. Jis nesusitvarkys su vandeniui atsparią kosmetiką, tam yra kitos priemonės, tačiau riebalinį sluoksnį po tokių priemonių nuvalo labai greitai. 
Zepter priemonių įpakavimai verti pagyros, labai skoningai, gražiai ir prabangiai, tokius buteliukus malonu laikyti rankose ir ant kosmetinio staliuko. Vienintelis minusas - priemonės naudojasi netaupiai, jų tik 125 ml, aš jau išnaudojau 1/5 buteliukų. Ar pirksiu pati dar? Taip, tikrai taip. Labai patiko. Rekomenduoju išbandyti.

Kur įsigyti: Zepter salonas, A.Goštauto g.40a, Vilnius ir elektroninė parduotuvė 

PR Sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig