2015 m. rugpjūčio 26 d., trečiadienis

Missha nail polish nagų lakas (spalva BL10)


Šiandien vėl pasakosiu apie manikiūrą ir nagų laką, šį kartą jau apie Korėjietišką Missha. Ačiū labai Juditai už dovaną, man šį spalva nerealiai patiko jau ant tavo nagų, o ant savo aš jau atsižiūrėti negaliu. 






Gamintojo aprašymas:


Ilgai išliekantis, naujos formulėss Misha nagų lakas. Didelis spalvų pasirinkimas ir tekstūrų įvairovė.

Aš radau tokias Missha nagų lako kolekcijas:




Kaina: apie 3-4$

Kur pirkti: www.ebay.com


Įpakavimas:







Rezultatas:







Mano nuomonė:

Spalva nereali, tiesiog tobula, ryški mėlyna. Tokios spalvos idealiai tinka vasarai, tačiau ir žiemai, derinat su baltos arba šviesiai mėlynos spalvos megztiniu arba džinsais irgi tiks. Labiausiai patiko nagų lako buteliuko dizainas, Korėjiečiai apgalvoja viską - nu kur dar pamatysi nagų lako buteliuką širdutės formos. Missha nagų lako teptukas patogus, platus, leidžia labai gerai ir tiksliai nulakuoti nagus. Lako konsistencija pakankamai tiršta, man užteko tik 2-jų sluoksnių tobulam rezultatui. Lakas nėra kaprizingas, aš nagų lako pagrindą naudoju pastoviai, tačiau ir jis nėra būtinas. Šiandien jau 3-ji diena, tačiau lakas savo vietoje. Superinė spalva, rekomenduoju išbandyti Missha nagų lakus,mano šbandytas variantas man labai patiko.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig