2015 m. rugpjūčio 28 d., penktadienis

Pabaigiau 2015.08


Šiandien aš nusiteikus labai rimtai dirbti, nes vakar leidau sau pailsėti. Net man būna dienų, kai norisi nieko neveikti (du straipsniai į blogą man yra poilsis, prisiminu blogo pradžią, kai atrodė, jog vienas įrašas labai didelis ir sunkus darbas), tiesiog peržiūrėti mėgstamus serialus, išgerti skanios kakavos ir tiesiog pailsėti. Blogo rašymas - tai emocijos, kuriomis bandau pasidalinti su Jumis, jeigu nėra nuotaikos ir trūksta emocijų, blogo stengiuosi nerašyti, nes tokie straipsniai yra neįdomūs. Šiandien aš jau darbingos nuotaikos, skubu papasakoti apie pasibaigusius produktus.




Pasibaigė mano mėgstamos Ziaja Orange Butter kūno priemonės. Labiausiai patiko kūno šveitiklis, tačiau jo taip mažai, kad aš nespėjau net suprasti, kaip buteliukas pasidarė tuščias. Dušo želė ir kūno šviestas ir labai malonūs, skaniai kvepia ir puikiai susitvarko su savo užduotimis. Man šie produktai labai patiko, mielai pakartosiu.

Banka Agafji leikninantis kūno šveitiklis, pagamintas druskos pagrindu. Man visiškai nepatiko šveitiklio kvapas, šveičiamos dalelės labai didelės ir nemalonios. Vienu žodžiu, ne mano produktas.

Kiek esu bandžiusi įvairiausių dezodorantų, vistiek grįžtu prie vyriško Old Spice. Man jis patinka labiausiai, nes kvapas nelabai ir vyriškai, puikiai apsaugo nuo prakaito ir netepa drabužių. 


Žvakės dar nepasibaigė, bet vistiek noriu priminti apie jas ir apibendrini. Zara žvakė visiškai nepatiko, gražus namų aksesuaras, tačiau jokio kvapo. Tikrai neverta savo kainos, nors aš ir pirkau už 20 Zl per išpardavimą, Lietuvoje naujoje Zara Home žvakės kaina - 18 EUR (Labai patiko zara Home kūno priežiūros linijos ir namų kvapai, išbandysiu ir papasakosiu plačiau)

AirWich žvakės nuostabios, aš nusipirkau dar kelias, nes jos tobulas. Labai gražiai keičia spalvas, malonus kvapas ir nedidelė kaina.



Planeta Organica Aleppo plaukų balzamas - labai patiko, puikiai maitina, tiesina ir švelnina plaukus,

Organic Oil plaukų kaukės kiek brangokos, tačiau rezultatas vertas dėmesio. Labiausiai patiko vienkartinės kaukės (su laminavimo efektu ir šilkiniai plaukai). 

Naminiai receptai švelnus plaukų šampūnas - labai švelniai plauna plaukus, neerzina galvos odos ir labai maloniai kvepia.


Jau pasakojau bloge, kad mano plaukai kažkiek atsigavo, jau nebe tokie sausi. Tikriausiai tai plaukų priemonių ir naujo dažymo dėka. Aš jau pasirinkau saugų dažymą be balinamųjų miltelių. Taip, plaukų šaknys nėra baltos, tačiau peržiūrėjus daug nuotraukų Instagrame, supratau kad tai tik pliusas. Plaukų dažymui pasirinkau estel DeLuxe plaukų dažus (šaknis dažiau 9/17 su 9% ir likusius plaukus tonavau su 10/17 ir 3%) Gavosi labai graži ruda blond spalva, atrodo žymiai geriau, nei visiškai balta, o šalti blond atspalviai nusiplauna žymiai greičiau. Ar reikia papasakoti plačiau apie plaukų dažymą?


Kaip visada, Korėjietiškos dantų pastos ir dantų šepetukai, naudojame pastoviai. Bet šį kartą svečiai iš Rusijos atvežė išbandyti Pusų balzamą kraujojančiom dantenom (mūsų giminaitis stomatologas, todėl žino kam ir ką pasiūlyti). Man labai patiko rezultatas, snokis nėra mėtinis, tačiau apie dantenų kraujavimą aš po geros savaitės naudojimo užmiršau.



OPI nagų poliravimo dildė - labai patiko, piksiu dar ne vieną kartą.

L'oreal casting plaukų balzamas po plaukų dažymo - tobulas, gerai maitina ir švelnina plaukus, Estel dažai labai geri, bet balzamus reikia pirkti atskirai, aš prisiminiau, kad turiu dar kelis nepanaudotus L'oreal, tai kodėl gi ne?

Lancome Teint Miracle kreminė pudra - labai patiko pati pudra, geras maskavimas ir gražiai atrodo ant veido, tačiau nudažo net telefoną.

Garnier akių makiažo valiklis, patiko, bet L'oreal patiko labiau. Garnier kiek švelnensis, o L'oreal geriau nuvalo vandeniui atsparų makiažą.

LUSH Mask of Magnaminty - tobula veido kaukė, labai gerai valo nešvarumus, gaivina ir velniškai skaniai kvepia.

Lush veido prausiklis Herbalism - patiko poveikis, bet kvapas nelabai. Rekomenduoju prieš perkant susipažinti su kvapu.

Korres molio kaukė - labai gailiuosi, kad Korres veido kaukių nenusipirkau daugiau.

Ambroozija mėginukai iš paslapčių dėžutės - 'Saulė' rankų kremas ir veido serumas. Serumas labai malonios konsistencijos, neriebina odos, aš jau turėjau serumo pilną įpakavimą ir savo atsiliepimą parašiau bloge.






Vienkartinės veido kaukės - Bioti Collagen Mask - gerai stangrina veido odą, tačiau visiškai nedrėkina, man po naudojimo teko ieškoti veido riebiausią kremą tam, kad atstatyti veido odos dregmės lygį.

Green Tea stem Cell Mask - Korėjietiška veido kaukė, labai patinka. Perku jau N kartą Lenkijoje.

Organic Oil plaukų kaukė - šilkiniai ir tiesūs plaukai - labai patiko ir kvapas, ir poveikis, kaukės užteko net 2 kartams. Rekomenduoju.

Givenchy Ange eu Demon kvepalai - patiko, tačiau man per saldūs. Pilno buteliuko tikrai nepirskiu.

Zepter veido kremų meginukai - juos taip patogu pasiimti su savimi į kelionę.

SkinFood Argan Oil plaukų kaukė - mėginukas liko po kelionės, aš labai vertinu Korėjietišką kosmetiką už galimybę nusipirkti mėginukus, išbandyti produktą, o tada spręsti, reikia pilno įpakavimo, ar ne.

Dar keli Korėjietiškos kosmetikos mėginukai -TonyMoly Tomatox veido kaukė - tobula kaukė riebiai ir probleminiai veido odai, Intense Care sleeping pack - turėjau du mėginukus, bet dar nežinau, ar noriu pirkti didelį įpakavimą.

Toks buvo mano grožio mėnuo, 
Ačiū, kad skaitote


















SHARE:

9 komentarai

  1. Man visada įdomiausiai skaityti apie naujus pirkinius ir pabaigtukus :)

    www.beautybyzivile.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. čia ko gero visiems tai įdomiausia :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. jo, apie pirkinius man įdomiau, negu apie pabaigtukus.

      Panaikinti
  3. Ech... einu ir aš ruošt šių dviejų įrašų :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškas2015-08-28 15:14

    Noreciau ir as tokio "darbo" ���� man rodos Alionai vaikuciu jau reikia...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dauguma galvoja kad blogas yra promoga, sutinku, daugumai blogas ir yra pramoga, tačiau aš į tai žiūriu labai rimtai. Pabandykite, gal ir jums patiks rašyti, daryti nuotraukas ir dalintis atsiliepimais. Apie vaikus kol kas negalvoju ;-)

      Panaikinti
  5. Kur galima isigyti korejietiska dantu pasta? Gal galima apie ja siek tiek placiau? :) Labai sudomino

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig