2015 m. rugpjūčio 17 d., pirmadienis

Savaitės atradimas: Abroozija Drėkinamasis KŪNO KREMAS „SAULĖ“ su rožių absoliutu ir vitaminu E


Ne savaitės be rožių, arba be jų kvapo. Šį kartą savaitės atradimas - Ambroozija Drėkinantis kūno kremas iš prabangios 'Saulės' linijos su rožiu absoliutu. Tai mano mėgstamiausias rožių kūno kremas, tai tiesiog SPA ritualas namuose, jis puikiai papildo kitus šios linijos kūno priežiūros produktus.





Gamintojo aprašymas:




Paskirtis:Intensyviai drėkinantis kūno kremas specialiai sukurtas išsausėjusiai, drėgmės netekusiai, jautriai odai. Specialiai subalansuoti aliejai maitina ir drėkina odą, vitaminas E ir rožių absoliutas didina odos elastingumą ir tamprumą, tonizuoja ir gaivina odą. Ilgainiui oda tampa švelnesnė, glotnesnė ir stangresnė.

Sudėtis:Damaskinių rožių vanduo, nerafinuoti migdolų, abrikosų kauliukų, kviečių gemalų, makadamijų aliejai, emulsiklis*, nerafinuotas argano aliejus, konservantas*, natūralūs eteriniai mandarinų, bergamočių, Ylang Ylang, citrinžolių aliejai, rožių otas. * sertifikuota Eco-cert
Talpa: 100 ml.

Kaina: 28,50 EUR

Kur pirkti: www.ambroozija.lt


Įpakavimas:











Konsistencija:






Mano nuomonė:

Aš Ambroozija kosmetikos liniją "Saulė" tiesiog dievinu, nuostabi kokybė, kvapas ir poveikis odai. Šį kartą mano rankose kūno kremas su rožių absoliutu, kurio konsistencija labai lengva, aliejinė. Labai greitai susigeria į oda, nuostabiai kvepia ir puikiai drėkina. Įpakavimas - tamsus stiklas, tokį labai patogu naudoti ir atrodo išties prabangiai. Kvapas - rožių, mano mėgstamiausias. Kremas puikiai papildo mano vonios druska su rožėmis. Vienu žodžiu, tobula kūno priežiūros priemonė, kuri verta savo kainos. Rekomenduoju išbandyti, nes po naudojimo kūnas labai švelnus, pamaitintas ir nuostabiai kvepia.

PR Sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig