2015 m. rugsėjo 12 d., šeštadienis

BeYu IRMA La Cote d'Azur Collection Summer 2015, 2 Un Café de St. Tropez šešėlių paletė


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu Jus supažindinti su BeYu kosmetika, pasakosiu savo įspūdžius apie akių šešėlių paletę ir limituoto leidimo kolekcijos. Niekada nežinojau, tačiau dabar jau žinau, kad pagrindinė BeYu kosmetikos herojė Irma (mados ir stiliau guru), šį kartą kolekcija įkvėpta atostogomis La Cote d'azur, nuostabiais pliažais, gražiomis gatvėmis ir stilingomis parduotuvėmis. 



Taip atrodo kolekcija:

Labai malonu susipažinti, Irma ;-)


Kelionių gidas ir kolekcija:


Taip kolekcija atrodo mūsų parduotuvėje:




Šešėlių palečių pasirinkimas:


Įpakavimas:











Spalvos:


Rezultatas:

Aš visada naudoju Make Up Factory akių makiažo pagribda, man jis labai patinka











Kur pirkti: Kristiana ir Kosmada parduotuvėse

Mano nuomonė:

Man labai patiko produkto įpakavimas ir istorija apie Irma, nuo vienos kolekcijos iki kitos galima keliauti kartu su Irma, makiažo kolekcijos labai skirtingos, spalvos ir įpakavimai tiesiog tobuli.  Bet šnekame apie šešėlius: tai juodos spalvos plastikinis įpakavimas, su Irma ant dangtelio, yra veidrodis ir teptukas. Šepetėlis tai atskira istorija, nes jis man nepatiko. Naudojant ji jokio makiažo nepadarysi, apart to, kad nelygiai užtepti vieno atspalvio šešėlius ant viso voko. Aš visada naudoju tik savo profesionalius šepetėlius, šį kartą iš Gosh, dar nespėjau visus išbandyti, kad aprašyti bloge.
Man labai patiko šešėlių paletės spalvos pasirinkimas, spalvos parinktos gražiai ir apgalvotai. Yra ir šviesių ir tamsių atspalvių, labai faina, kad dūminiam makiažui galima naudoti tamsiai rudus, matinius akių šešėlius, taip akių makiažas atrodo natūraliau. Aš jau žiūriu labai daug kas pasirenka ruda atspalvį vietoje juodo. Juodų akių mada palaipsniui išeina, tai labai gerai. Spalvų pigmentacija labai gera ir stipri, šešėliai naudojant akių šešėlių pagrindą išsilaiko visą dieną ir atrodo nuostabiai. Rekomenduoju atkreipti dėmesį į BeYu kosmetika i susipažinti su Irma.


PR sample











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig