2015 m. rugsėjo 13 d., sekmadienis

BeYu Magic Eyes Volume Mascara blakstienų tušas


Kol džiūsta mano manikiūras, nusprendžiau parašyti dar vieną atsiliepimą. Tiesiog susikaupė labai daug kosmetikos priemonių, dauguma jau išbandyta, norisi parašyti atsiliepimus, o laiko taip ir nėra, Tai renginiai, tai nuotraukas tvarkyti reikia, pailsėti irgi reikia surasti laiko, o apie tai kad sutvarkyti namus, aš jau nešneku. Šiandien mes tęsime pažintį su Irma iš aptarsime nauja BeYu blakstienų tušą BeYu Magic Eyes Volume Mascara.


Gamintojo aprašymas:


Išraiškingos ir mega didelės blakstienos.
Dramatiškai ilgos ir hipnotizuojančiai užriestos
Inovacinis šepetukas leidžia nudažyti kiekvieną blakstieną
Idealus rezultatas net 10 valandų

Kaina: apie 14 EUR

Kur pirkti: Kristiana ir Kosmada parduotuvės


Įpakavimas:







Šepetuko nuotrauka iš interneto, jau įsivaizduojate kaip fainai dažo toks teptukas.



Rezultatas:







Mano nuomonė:

Tušas - mano megstamiausias produktas testavimui, mano blakstienos nėra blogos, jos jau ir taip ilgos, gražios, riestos ir didelių problemų neturi. Aš dažniausiai vertinu kainos ir rezultato santykį, niekas nenori mokėti per daug, tačiau nerekomenduoju pirkti labai pigių tušų, nes "juodos pandos" akys sugadins visą vaizdą. Atrodo paskutiniu metu pagrindinė gamintojo užduotis - kuo įdomesnis, didesnis, lenktas, užsuktas blaksteinų tušo šepetukas. BeYu ne išimtis, tušo šepetukas labai įdomiai atrodo, tai ir mari ir dideli šėreliai, kurie leidžia nudažyti kiekvieną blakstieną, pakelti jas nuo šaknų ir gražiai užriesti. Tačiau prie tokio šepetuko reikia priprasti. Geriausias rezultatas gaunamas tada, kai tušo šepetukas slysta per blakstienas nuo apačios iki pačio viršaus, tada jos gaunasi ypatingai ilgos ir atskirtos. Rezultatas? Man jis labai patinka. Sakyčiau tik tušo kaina nėra maža, tačiau spręsti Jums, jeigu mėgstate BeYu kosmetiką, rekomenduoju išbandyti naujieną.



PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig