2015 m. rugsėjo 1 d., antradienis

EyeSmile Outshined Colors akių lęšiai (spalva Dolly Black) iš www.gerilesiai.lt


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, sveikinu Jus su Rugsėjo 1 -ąja, tegul ruduo būna spalvingas ir šiltas, o visi nauji darbai ir naujieji mokslo metai sėkmingi. Šiandien noriu pasidalinti su įspūdžiais apie naujus EyeSmile lęšius, kurie paryškina mano akių atspalvį. Mano akys tapo didesnės ir išraiškingesnes.





Gamintojo aprašymas:

Dažnas kuris bent kartą gyvenime pasvajojo apie gilias, anglies juodumo akis... Arba tas šviesiai rudas, kuriose, rodos, saulės spinduliai sugalvojo pažaisti gaudynių. Išgauti pageidaujamą akių tamsumą dar niekada nebuvo taip paprasta!
EyeSmile į spalvotų lęšių kategoriją grįžta su trenksmu – dar komfortabilesniam naudojimui pagaminti kontaktiniai lęšiai EyeSmile Outshined Colors sukurs tobulą tamsių akių įvaizdį. Šie mėnesinio nešiojimo kontaktiniai lęšiai pasižymi 4 skirtingo tamsumo atspalviais, tad iš jų galėsite pasirinkti geriausiai pabrėžiantį jūsų asmenybę:
-Dolly Black – intensyvios juodos spalvos kontaktiniai lęšiai tamsintais pakraščiais sukurs hipnotizuojantį, tačiau kartu ir naiviai valiūkišką žvilgsnį.
-Black – juodais kontaktiniais lęšiais suteiksite savo žvilgsniui stiprumo ir paslaptingumo.
-Brown – standartiniai rudos spalvos lęšiai patamsins rudas akis, o šviesioms leis suspindėti naujais atspalviais.
-Sweet Hazel – rusvo atspalvio kontaktiniai lęšiai ne tik privers auksu sužėrėti jūsų žvilgsnį, bet ir tamsintais rainelės apvadais vizualiai padidins akis, leisdami atrodyti išties išskirtinai. Šios spalvos lęšiai iš kitų tamsinančių kontaktinių lęšių išsiskiria 15 mm diametru, suteikiančiu didesnių akių efektą.
Kaip ir paprasti kontaktiniai lęšiai, šie taip pat atlieka regėjimo korekcijos funkciją. Juos nešiodami tolimus vaizdus puikiai matys net -10.00 dioptrijų silpnumo regėjimą turintys trumparegiai.
Tiems, kam neaktuali regėjimo korekcija, savo akių spalvą patamsinti galės tiesiog pasirinkę 0.00 dioptrijų stiprumo kontaktinius lęšius.
Tamsius atspalvius akims suteikiančius kontaktinius lęšius EyeSmile Outshined Colors rekomenduojama nešioti tik dienos metu. Ruošiantis nakčiai juos reikia išsiimti ir patalpinti specialiu lęšių priežiūros skysčiu sklidiname konteineriuke.
Kaina: 12, 50 (2 lęšiai)
Kur pirkti: www.gerilesiai.lt
Pasirinkimas:



Įpakavimas ir spalva:







Rezultatas:




Mano nuomonė:

Man visada norėjosi šviesesnių akių, nesvarbu, ar tai šviesiai pilkos ar mėlynos, niekada (o nešioju aš spalvotus lęšius labai seniai). Per visą tą laiką, aš nesu pirkusi tamsių, akis padidinančių lęšių. Man atrodė kad jos neveiksmingos, spalvos nekeičia ir aplamai, man netinka. Parduotuvė www.gelilesiai.lt pasiūlė išbandyti naujienas, todėl aš išsirinkau ir tokį variantą, ir likau labai patenkinta, man tokie lęšiai patiko žymiai labiau, nei žalios spalvos (kas gi galėtų pagalvoti). Akys atrodo natūraliau, žvilgsnis išraiškingesnis ir dūminis, wow... rezultatas man tikrai patiko. Šnekant apie pačius lęšius, čia viskas labai standartiška, nešioti malonu ir jokio diskomforto aš nejaučiu. Tikriausiai aš jau seniai nešioju lęšius ir prie jų pripratau. Rekomenduoju užsakyti ir išbandyti, rezultatas pranoksta visus lūkesčius.
PR sample





SHARE:

2 komentarai

  1. Įdomiai atrodo iš tikro. Tokia net Azija paduoda...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Rudi lęšiai mano mėgstamiausi. Taip gražiai atrodo, kad ir vėl užsimaniau rudaake pabūti.:)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig