2015 m. rugsėjo 23 d., trečiadienis

H&M kūno priežiūros linija Rose Reverie (kūno losjonas ir dušo želė)



Labas vakaras, mano brangieji, pagaliau aš grįžau namo, buvome su vyru darbo reikalais Jonavoje ir Kaune, todėl aš sau leidau paskelbti tik du įrašus, na o vakarui palikau 'saldainiuką', atsiliepimą apie H&M kūno priežiūros liniją. Šios priemonės pasiėmiau į rankas pirmoje eilėje, kai tik H&M kosmetika atsirado parduotuvėje, tačiau atsiliepimas tik dabar, na nenoriu aš rašyti po kelių pabandymų, noriu normaliai protestuoti priemones.






Jokių normalių priemonių aprašymų aš neradau, noriu tik pasakyti, kad visos kūno priežiūros priemonės gaminamos Švedijoje (tai labai geras ženklas) ir yra penkios linijos, kiekvienoje linijoje yra dušo želė (3,99 EUR), kūno losjonas (4,99 EUR) , kūno sviestas (5,99EUR), kūno šveitiklis 4,99 EUR), kūno purškiklis  ir tualetinis vanduo (7,99 EUR)



Mano pasirinkimas - rožinės svajonės, na o kaip kitaip, jeigu priemonės turi pudrinių rožių kvapą:

















Mano nuomonė:

Labai patiko priemonių kvapas, visi jau puikiai žino, man patinka rožės, bet čia pudrinių rožių, labai švelnus ir kiek saldus kvapas, man primina senovinės pudros kvapą. Tokie kvapai mano mėgstamiausi, todėl pasiėmiau šias priemonės iš karto tik pamačiau. Kainos nėra labai didelės, kokybė labai gera(priminu, kad kūno ir plaukų priežiūros priemones gaminamos Švedijoje). Dušo želė tirštos konsistencijos, permatoma (kai kam tai labai svarbu), naudojasi netaupiai, tačiau labai skaniai kvepia. Švelniai plauna ir nesausina kūno odos, superinė priemonė. Šnekant apie kūno losjoną noriu pasakyti, jis neriebios konsistencijos, greitai susigeria į kūno odą, pakankamai gerai drėkina (manau gerai maitina kūno sviestas, tačiau tokių sunkių tekstūrų kol kas nereikia, bet žiemos sezonu galbūt išbandysiu), kvapas žymiai stipresnis, nei dušo želės, gerai laikosi ant kūno. Įpakavimai nėra prabangūs ir kažkokie išskirtiniai, tiesiog rožinė spalva, o tokioms merginoms kaip aš, rožinė, nėra tiesiog rožinė. Tai ROŽINĖ... wow ;-) Niekada neskaitau priemonių sudėties, tačiau čia noriu atkreipti dėmesį, kad kūno losjono sudėtyje taukmedžio sviestas yra pirmoje eilėje. Tai dar vienas geras ženklas.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad labai sunku rašyti apie kūno priežiūros priemones, na dušo želė, o kas čia ypatingo, tačiau kartais, net tokios priemonės nustebina, H&M kūno priežiūros priemonės mane tikrai nustebino savo kokybe, manau tai nėra paskutines šitoje parduotuvėje nupirktos priemones, vakar tik mačiau naują prabangią kūno priežiūros liniją, kur yra dušo aliejus ir dar daugiau įvairių priemonių. Buvau su vyru, normaliai apžiūrėti negalėjau, bet savaitgalį būtinai užsuksiu.


Labanakt,










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig